Gå til innhold

Er dette anstendig klesdrakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, helt ærlig, er dette innafor for en programleder? Hadde du kunnet kledd deg slik på jobb eller på andre seriøse arenaer?

Selv mener jeg dette er ganske drøyt....

Anonymkode: afeca...96b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får i alle fall ikke med meg noe av innholdet i det hun prater om :ler:

• Liker 1
Skrevet

I den jobben hun har er det greit. I min not so much. Ulike yrker har ulike kleskoder. 

• Liker 2
Skrevet

Personlig har jeg skikkelig små bryst og kunne gått med en så utringet kjole til sommerfest eller noe pynta, men da ville jeg ikke hatt høy splitt. Man må velge. Men hvis jeg skulle i forbindelse med jobben min og hatt slike pupper, vet jeg hvor blikkene hadde landet. Hun er jo fin da, men jeg hade vært stressa av å passe på så mye på tv.

Anonymkode: 694d4...cf6

• Liker 2
Skrevet

Ja hvorfor ikke. Etter at jeg fikk større pupper så har jeg vist de frem mer enn før.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke noe galt i det

Skrevet

Nei, det er altfor avkledd. Fokuset skal være på det hun sier, evt. gjester og ikke hennes avkledde kropp. 

Anonymkode: f3d75...8c2

• Liker 1
Skrevet

Det er en festforestilling og da er det helt greit. Det blir alltid litt festligere når damene kler av seg litt. På jobben min får vi alltid se mer rygger og utringninger på julebordet enn vi får gleden av ellers.  Hvis hun derimot skulle være nyhetsoppleser så er det ikke greit. Heller ikke hvis hun var sportsjournalist. Fotball, øl og pupper er riktignok noe av det beste som finnes men det er en fare for at puppene kunne komme i fare for å forstyrre fotballanalysen og det er uakseptabelt!

Anonymkode: 40474...54f

Skrevet

Etter at jeg fikk større mage har jeg vist det frem mer🤏🏽

Anonymkode: 26324...3c2

• Liker 1
Skrevet

Hisser meg ikkje opp over det, men ser ikkje direkte poenget heller. Virker litt malplassert, pen front da. Sex seljer vel. Det vanlige *gjesp*

Gjest Elseby13
Skrevet

Hvorfor går aldri menn med sånn utringning? Eller en dress som viser skuldre? Hvorfor er det kvinner som er halvnakne?

Skrevet

Er det noe galt i å vise puppene? Mannfolka liker det ihvertfall. 

Skrevet

Ikke fint.

Anonymkode: 7920c...460

• Liker 1
Skrevet (endret)

Personlig synes jeg ikke slike utringning er er så fint. Ikke i noen settinger, egentlig. 

Synes litt kløft kan være fint, og er snittet riktig blir det vakkert feminint. Jeg synes ikke hun ble vakkertfeminin, men heller litt vulgær. Og det synes jeg aldri er vakkert. 

Endret av Sokkar
  • Liker 1
Skrevet

He he! Dette ble «over the top»! Bare vulgært og tacky. Skivebom!

Anonymkode: dc41f...87e

• Liker 1
Skrevet

I en slik setting synes jeg det er helt innenfor, hun har fefinitivt kroppen til det! Til hverdags, da hadde det ikke vært anstendig.

Skrevet

Det er helt greit. Nydelig dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...