AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 Hei. Jeg lurer på om noen har gått på planene hans? Jeg er med i gruppen hans, og ser de lover gull og grønne skoger, men blir jo likevel skeptisk da det aldri er noe negativt. (Derfor jeg spør her inne). Jeg må ned hele 40 kg, og det frister jo selvsagt med en kickstart for å hjelpe på motivasjon. Anonymkode: 1c1cf...8f1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 Jeg har prøvd det. Det er veldig lett å følge planene, da de er oversiktlige og enkle. Gikk ned det jeg ønsket, men man er avhengig av å følge planene. Man kan selvfølgelig ikke gå tilbake til gamle spisevaner når ønsket vekt er oppnådd, da vil man legge på seg igjen. Som det blir presisert, dette er ingen diett, men en livsstilsendring. Anonymkode: 98421...4d3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #3 Skrevet 21. desember 2019 Han er imot brød vel, han var oppstart av Olapakken. Å gå ned i vekt er ikke vanskelig, men få klarer det pga det starter en diett de ikke klarer å holde. Du må basere deg på vanlig mat i riktige porsjoner, tenk også på hva du IKKE skal spise. Ikke gå i fellen med at du skal legge inn dager der du skal kose deg med drittmat. Anonymkode: 1469a...72a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #4 Skrevet 23. desember 2019 Han er ikke kvalifisert til å snakke om ernæring engang. Kontakt klinisk ernæringsfysiolog hvis du trenger veiledning om sunn mat og sunne porsjoner for deg. Hvis ikke du trenger dette vet du hva som skal til for å gå ned i vekt, færre kalorier inn enn kalorier ut. Anonymkode: 143ab...48c 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #5 Skrevet 23. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis ikke du trenger dette vet du hva som skal til for å gå ned i vekt, færre kalorier inn enn kalorier ut. Anonymkode: 143ab...48c Dette rådet er like nyttig som å si til ett x divisjons-lag i en fotball som vil opp en divisjon, at alt de trenger å gjøre er å slippe inn færre mål enn de scorer. Anonymkode: 66999...d05 12
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #6 Skrevet 23. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dette rådet er like nyttig som å si til ett x divisjons-lag i en fotball som vil opp en divisjon, at alt de trenger å gjøre er å slippe inn færre mål enn de scorer. Anonymkode: 66999...d05 Nåja. Når det kommer til mat er det ikke slik at maten står å skyter seg selv inn i kjeften din. Anonymkode: 67e55...b8b 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #7 Skrevet 23. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nåja. Når det kommer til mat er det ikke slik at maten står å skyter seg selv inn i kjeften din. Anonymkode: 67e55...b8b Når man lider av en spiseforstyrrelse er det ikke stor forskjell. Man kontrollerer det ikke. Anonymkode: 9039e...0f9 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #8 Skrevet 25. desember 2019 På 24.12.2019 den 0.06, AnonymBruker skrev: Når man lider av en spiseforstyrrelse er det ikke stor forskjell. Man kontrollerer det ikke. Anonymkode: 9039e...0f9 Men da bruker man det første rådet; gå til klinisk ernæringsfysiolog. Ikke «spør Thor», det er jo det dummeste rådet av alt. Anonymkode: 143ab...48c 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #10 Skrevet 25. desember 2019 Jeg har en plan, den er ganske streng. Uten meieriprodukter, tar hensyn til mageproblemer osv. Nå er det ca 1 år siden jeg kjøpte planen. Endel info, men føler at jeg ikke får forklart alt godt nok. Noe må du bare ta for god fisk. Men rådene virker sånn gjennomsnittlig gode. Maten i ukeplanen er til tider meget kjedelig. Jeg klarer knapt spise kylling og svin. Egg blir jeg raskt lei av. Reker og laks er noe jeg bare av og til klarer å spise. Dette er det ganske mye av. Jeg følte at rettene ikke appelerte til min smak. Men planen virker, hvis du klarer å følge den. Jeg gjorde det i 1 mnd og gikk ned 14kg. Ikke undervurder viktigheten av et variert kosthold, med å tilføre mat som bygger gode tarmbakterier. Anonymkode: 784e3...c48 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #11 Skrevet 28. desember 2019 På 25.12.2019 den 2.33, AnonymBruker skrev: Jeg har en plan, den er ganske streng. Uten meieriprodukter, tar hensyn til mageproblemer osv. Nå er det ca 1 år siden jeg kjøpte planen. Endel info, men føler at jeg ikke får forklart alt godt nok. Noe må du bare ta for god fisk. Men rådene virker sånn gjennomsnittlig gode. Maten i ukeplanen er til tider meget kjedelig. Jeg klarer knapt spise kylling og svin. Egg blir jeg raskt lei av. Reker og laks er noe jeg bare av og til klarer å spise. Dette er det ganske mye av. Jeg følte at rettene ikke appelerte til min smak. Men planen virker, hvis du klarer å følge den. Jeg gjorde det i 1 mnd og gikk ned 14kg. Ikke undervurder viktigheten av et variert kosthold, med å tilføre mat som bygger gode tarmbakterier. Anonymkode: 784e3...c48 Oi 14 kg ned! Imponerende 😊 Anonymkode: bb16f...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå