LadyInRed Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 skal snart til syden. noen som kan anbefale noe slik at jeg unngår å bli solbrent i hodebunnen nok en gang? Jeg bruker solhatt, men ikke når jeg bader-så trenger noe da.......
Gjest assa Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 Flere hårserier har solspray med solfaktor. Jeg venter på pakke fra lookfantastic med shampoo,balsam,og spray fra Kerastase.
LadyInRed Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2005 takk for svar. jeg sjekket LF jeg og, men finner ikke noe med faktor der. Hvilken solspray bestilte du??
Samantha Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 Sist eg var mykje i sola, så passa eg på å forandre skillet ofte. Var en gang eg hadde det samme sideskillet leeenge og eg enda selfølgelig opp med å flasse av i haudebotnen. Ekkelt... Dessuten smurte eg meg rett og slett med vanlig solkrem i skillet og. Funka fint for meg i alle fall
Dina Skrevet 31. mai 2005 #5 Skrevet 31. mai 2005 Jeg kjøpte solspray til håret hos frisøren i forrige uke, faktor 18! Tror merket var KMS, og kostet knappe 200.- kroner... Jeg skal til Spania om 4 dager, og gleeder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå