AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 Hva slags tanker har dere som ikke frekventerer Rampelys rundt dette underforumet? Er dette tanker og meninger som er vanlig blant nordmenn? Eller er det kun for spesielt interesserte og sladrekjerringer som er i fåtall i samfunnet men som samles der inne? Etter å ha lest der inne, spesielt om tråden om Caroline Berg Eriksen, Sophie Elise og enkelte andre tråder om bloggere så blir jeg sittende og tenke at det er neimen ikke rart mobbing er så utbredt blant unge når de får dette gjennom morsmelka i oppveksten ved at enkelte bruker så mye av tiden på dette hver eneste dag ved å rakke ned på andre. Jeg tror og håper at dette ikke er representativt for nordmenn flest, eller for dette forumet. Men etter å ha lest forskjellige kommentarfelt så virker det som man kan spre så mye edder og galle man bare vil så lenge man er anonym. Er det slik vi har blitt? Er det derfor ingen står opp for andre i dette underforumet, eller er det flokkmentalitet som regjerer? Bare for å ha nevnt det så er jeg helt enig i at en konstruktiv og generell debatt om såkalte influensere og deres rolle er viktig, men når blir det greit med hets, forfølgelse og sjikane? Anonymkode: 70972...08d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 Fint at de som interesserer seg i blogging og bloggernes liv har et eget forum👍 Anonymkode: dbac5...d32 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå