AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 Er det noen her som har gjort IVF pga uforklarlig barnløshet? De finner ingenting galt med meg eller kjæresten min. Vi er 33 år begge to og skal nå få IVF. Lurer derfor på om det er noen her ute med samme «diagnose» som kan fortelle hvor lang tid det tok før det gikk med IVF? Anonymkode: e295a...c01
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 Jeg tror det er veldig mange av oss som har den «diagnosen». Jeg ble gravid på første fryseforsøk, men mistet i uke 9. Nå er jeg gravid på 2. Ferskforsøk og krysser fingrene for at jeg får beholde. Det er veldig tidlig enda! Vi begynte med første stimulering i slutten av februar. Anonymkode: 34ab2...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 Uforklar her. Hatt 6 forsøk hvor 1 har gitt positiv test, men gikk over. Finner ingenting galt god noen av oss. 5 år siden vi begynte å prøve. Anonymkode: 278e2...19d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 Vi var uforklarlig infertile. Jeg ble gravid og vi fikk et barn på 3. IVF-forsøk. Vi fikk aldri noen embryoer til overs som kunne fryses, så det var 3 ferskforsøk. Etter første svangerskap har jeg blitt gravid igjen "på gamlemåten". Anonymkode: 8ef79...cd5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #5 Skrevet 20. desember 2019 Takk for svar:) kan noen av dere forklare hvordan dette foregår? Frys og fersk, hvordan avgjøres hva som blir valgt? For å gjøre fryseforsøk, innebærer det ferskforsøk først? Det må jo fort gå mange måneder da jeg regner med at uansett hvilket forsøk man gjør, metode altså, så kan man vel bare gjøre et forsøk per måned? Fortell gjerne om noen orker. Forstår virkelig ingenting om hvordan dette foregår og det står ingenting om dette på infosidene til klinikkene. Anonymkode: e295a...c01
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #6 Skrevet 20. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar:) kan noen av dere forklare hvordan dette foregår? Frys og fersk, hvordan avgjøres hva som blir valgt? For å gjøre fryseforsøk, innebærer det ferskforsøk først? Det må jo fort gå mange måneder da jeg regner med at uansett hvilket forsøk man gjør, metode altså, så kan man vel bare gjøre et forsøk per måned? Fortell gjerne om noen orker. Forstår virkelig ingenting om hvordan dette foregår og det står ingenting om dette på infosidene til klinikkene. Anonymkode: e295a...c01 Står greit forklart på de fleste sidene til klinikkene. F. eks her https://www.klinikkhausken.no/nb/ivf-proverorsbehandling-steg-for-steg/ Anonymkode: e4a2d...262 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #7 Skrevet 20. desember 2019 Skal du på Riksen har de og en app du kan laste ned som har mye relevant info:-) Anonymkode: 34ab2...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå