Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden i går kveld har jeg hatt sånn sult følelse, og våkna i dag veldig kvalm og holdte på å kaste opp.. spiste litt, men det ga seg ikke. Har sovet nå nesten helle dagen:// 

Skal ha mensen om 3 dager ca, så lurer på hva er deres erfaring med symptomer og hva er vanlig? 

Anonymkode: 94aab...469

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt vanlig. Jeg eter som en hest uken før mensen, blir liksom aldri mett. Er full av vann, veier mange kilo mer enn ellers. Plages ikke av det lenger, bruker komfortable, baggy klær, og tar det som det kommer. Så snart mensen kommer er som regel matlysten normal igjen.

Skrevet
6 minutter siden, Omy skrev:

Dette er helt vanlig. Jeg eter som en hest uken før mensen, blir liksom aldri mett. Er full av vann, veier mange kilo mer enn ellers. Plages ikke av det lenger, bruker komfortable, baggy klær, og tar det som det kommer. Så snart mensen kommer er som regel matlysten normal igjen.

Fint å vite, ha’kke opplevd det før.. men tenker også det kan være symptomer på at mensen er på vei:) håper alt blir vanlig snart 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fint å vite, ha’kke opplevd det før.. men tenker også det kan være symptomer på at mensen er på vei:) håper alt blir vanlig snart 

Helt normalt, så ingenting å bekymre seg for. Vær snill med deg selv, kroppen jobber hardt gjennom syklusen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...