AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Del Skrevet 20. desember 2019 Hei! Kan hende jeg er helt på feil sted for å poste dette, men jeg finner ingen svar å jeg holder på å bli gal. 1 des hadde jeg sex med kondom, den sprakk og all sæd kom inn i meg. 2 des tok jeg angrepille (ellaone) ca 11-13 timer etter samleie. For 1 dag siden (19 des) skulle jeg hatt mensen. Jeg fikk ikke mens, men en veldig svak lyse beige utflod som vare var en gang, resten av dagen var det vanlig hvit utflod. Jeg hadde noe mens murringer akkuratt når utfloden kom å par timer etter også ingenting. Idag (20 des) har jeg fortsatt ingen mens, jeg fikk litt gjennomsiktig ``slim`` med noe rosa i. Plus det lyseste lyseste rosa utfloden som nesten ikke er merkbar. Jeg har litt mens murringer. Men ingen mens.... Jeg har hatt morgen kvalme I 3 dager nå, plus at jeg ikke får sove på natta men er veldig trøtt på dagen. Brystvortene mine er så ekstremt såre! Noe som får meg til å tenke... Jeg tester negativt på graviditetstester.... Jeg er nå på syklusdag 32 (vanligvis har jeg syklus på 26-31 dager) Er det noen som har opplevd dette eller vet noe? Kan jeg være gravid? Jeg aner ikke når jeg kan teste eller når jeg kan stole på testen. (jeg trodde El hadde vært og at mensen skulle komme om 4 dager (ifølge appen) så jeg hadde også ubeskyttet sex den 13-14 og 15 des.) Anonymkode: d082a...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 20. desember 2019 #2 Del Skrevet 20. desember 2019 Ta en graviditetstest! Eneste måten å finne ut på. Mensen kan være forsinket. Er du gravid er du i uke 4. Jeg ble feks ikke kvalm før uke 6, men det er veldig individuelt. Jeg har også ømme pupper I mens perioden. Mens og graviditet symptomer kan være veldig like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Del Skrevet 20. desember 2019 1 minutt siden, kaleidoskop skrev: Ta en graviditetstest! Eneste måten å finne ut på. Mensen kan være forsinket. Er du gravid er du i uke 4. Jeg ble feks ikke kvalm før uke 6, men det er veldig individuelt. Jeg har også ømme pupper I mens perioden. Mens og graviditet symptomer kan være veldig like. Jeg har tatt en test, men den er negativ. Men er liksom ikke sikker på når jeg kan være helt sikker på et negativt resultat... Anonymkode: d082a...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Del Skrevet 20. desember 2019 Mensen er på vei vettu:) ta det med ro, deg har skjedd meg og Anonymkode: 7ac23...0e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #5 Del Skrevet 20. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt en test, men den er negativ. Men er liksom ikke sikker på når jeg kan være helt sikker på et negativt resultat... Anonymkode: d082a...e1f Inne her leser man jo ofte om folk som har fått negative tester men var gravide, men statistisk er det veldig sjelden man får negativ når man faktisk er gravid. Anonymkode: 76a87...cd9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #6 Del Skrevet 20. desember 2019 Angrepillen kødder med hormonene, så det er ikke rart om kroppen din er litt snål nå. Gi det en uke til før du evt tester på nytt. Har du ikke fått mensen i løpet av jula så ringer du en gynekolog over nyttår for å få innvendig ultralyd Anonymkode: 41330...6aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #7 Del Skrevet 20. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Angrepillen kødder med hormonene, så det er ikke rart om kroppen din er litt snål nå. Gi det en uke til før du evt tester på nytt. Har du ikke fått mensen i løpet av jula så ringer du en gynekolog over nyttår for å få innvendig ultralyd Anonymkode: 41330...6aa Ja jeg må bestille time om den ikke kommer over jula. Får bare så noia, for såre nipler var mitt gravid symptom sist. Men får bare vente å se:) Anonymkode: d082a...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #8 Del Skrevet 20. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Inne her leser man jo ofte om folk som har fått negative tester men var gravide, men statistisk er det veldig sjelden man får negativ når man faktisk er gravid. Anonymkode: 76a87...cd9 Ja vet at den er sikker om man tester, men jeg er ikke sikker på når jeg hadde El, så da er jeg ikke sikker på når jeg egentlig kan teste Anonymkode: d082a...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #9 Del Skrevet 20. desember 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mensen er på vei vettu:) ta det med ro, deg har skjedd meg og Anonymkode: 7ac23...0e3 Var din mange dager forsinket? Og hadde du sånne symptomer? Anonymkode: d082a...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #10 Del Skrevet 20. desember 2019 Skikkelig smart å ha ubeskyttet samleie om du ikke ønsker å bli gravid. Stå på 👍 Anonymkode: 8944c...4f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #11 Del Skrevet 20. desember 2019 41 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Kan hende jeg er helt på feil sted for å poste dette, men jeg finner ingen svar å jeg holder på å bli gal. 1 des hadde jeg sex med kondom, den sprakk og all sæd kom inn i meg. 2 des tok jeg angrepille (ellaone) ca 11-13 timer etter samleie. For 1 dag siden (19 des) skulle jeg hatt mensen. Jeg fikk ikke mens, men en veldig svak lyse beige utflod som vare var en gang, resten av dagen var det vanlig hvit utflod. Jeg hadde noe mens murringer akkuratt når utfloden kom å par timer etter også ingenting. Idag (20 des) har jeg fortsatt ingen mens, jeg fikk litt gjennomsiktig ``slim`` med noe rosa i. Plus det lyseste lyseste rosa utfloden som nesten ikke er merkbar. Jeg har litt mens murringer. Men ingen mens.... Jeg har hatt morgen kvalme I 3 dager nå, plus at jeg ikke får sove på natta men er veldig trøtt på dagen. Brystvortene mine er så ekstremt såre! Noe som får meg til å tenke... Jeg tester negativt på graviditetstester.... Jeg er nå på syklusdag 32 (vanligvis har jeg syklus på 26-31 dager) Er det noen som har opplevd dette eller vet noe? Kan jeg være gravid? Jeg aner ikke når jeg kan teste eller når jeg kan stole på testen. (jeg trodde El hadde vært og at mensen skulle komme om 4 dager (ifølge appen) så jeg hadde også ubeskyttet sex den 13-14 og 15 des.) Anonymkode: d082a...e1f Mest sannsynlig så er du ikke gravid, siden du tester negativt nå. EllaOne virker ved å hindre/utsette eggløsning. Siden mensen vanligvis kommer like lenge etter eggløsning, så er det naturlig at mensen ikke kommer til vanlig tid. For å være helt sikker, så ta en ny graviditetstest 21 dager etter ubeskyttet samleie. Anonymkode: 85069...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #12 Del Skrevet 20. desember 2019 En ring til. Når du har tatt angrepille, så kommer ikke eggløsning til vanlig tid, dermed er sikre perioder mye mer usikkert enn til vanlig. Anonymkode: 85069...38f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #13 Del Skrevet 20. desember 2019 Just now, AnonymBruker said: En ring til. Når du har tatt angrepille, så kommer ikke eggløsning til vanlig tid, dermed er sikre perioder mye mer usikkert enn til vanlig. Anonymkode: 85069...38f Ts, du bmr altså ta ny graviditetstest 21 dager etter siste ubeskyttede samleie dersom ikke mensen dukker opp før den tid. Anonymkode: 85069...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #14 Del Skrevet 20. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skikkelig smart å ha ubeskyttet samleie om du ikke ønsker å bli gravid. Stå på 👍 Anonymkode: 8944c...4f9 Herregud. Hva er greia med sånne svar? Unødvendig Anonymkode: d082a...e1f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #15 Del Skrevet 20. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts, du bmr altså ta ny graviditetstest 21 dager etter siste ubeskyttede samleie dersom ikke mensen dukker opp før den tid. Anonymkode: 85069...38f Ok, tusen takk for svar, 😊 Anonymkode: d082a...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #16 Del Skrevet 20. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Hva er greia med sånne svar? Unødvendig Anonymkode: d082a...e1f Men hvorfor har du ubeskyttet samleie når du har forskjøvet eggløsning? Er litt nysgjerrig på hvordan du tenker. Anonymkode: 8944c...4f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #17 Del Skrevet 20. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor har du ubeskyttet samleie når du har forskjøvet eggløsning? Er litt nysgjerrig på hvordan du tenker. Anonymkode: 8944c...4f9 Jeg trenger ikke forklare meg for deg. Ferdi med dt Anonymkode: d082a...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #18 Del Skrevet 20. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor har du ubeskyttet samleie når du har forskjøvet eggløsning? Er litt nysgjerrig på hvordan du tenker. Anonymkode: 8944c...4f9 Du ser at ts hadde sex MED kondom eller? Ikke alle ønsker å stappe kroppen full av hormoner med derpå bivirkninger. Kondom er like sikkert, men uhell skjer. Dust Anonymkode: 41330...6aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #19 Del Skrevet 20. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: (jeg trodde El hadde vært og at mensen skulle komme om 4 dager (ifølge appen) så jeg hadde også ubeskyttet sex den 13-14 og 15 des.) Anonymkode: d082a...e1f Da kan du ha blitt gravid mellom den 13.-15.desember, og kan ta en ny test på nyttårsaften. Den bør være til å stole på. Anonymkode: ff814...2ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #20 Del Skrevet 20. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvorfor har du ubeskyttet samleie når du har forskjøvet eggløsning? Er litt nysgjerrig på hvordan du tenker. Anonymkode: 8944c...4f9 Nå er det jo tydelig at TS ikke var klar over at ellaone virker ved å forskyve eggløsningen. Nå vet hun det til en annen gang. Anonymkode: 85069...38f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå