AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 Jeg er så lei av å være mann. Jeg er lei av å løpe rundt i skogen for og urinere på hvert tre - markere territoriet mitt. Jeg er så lei av å måtte jukke på alt som rører seg (ikke bokstavelig), eller måtte ligge på sofaen etter jobb for og konservere energi. Det er biologisk innstilt i meg som mann, vi hviler om vi ikke jakter. Jeg er så lei av å være sår i halsen og på kassa fordi jeg daglig må starte morgenen med det mannlige ritualet av å slå seg på kassa og skrike urbrølet. Det mannlige motsvaret til hanens galing. Jeg er så utrolig hælvetes lei av å måtte øve på kule moves til parringsdansen, og til alltid måtte oppsøke filmklipp av andres parringsleik. Jeg er så lei, så faens lei av å gafle i meg mandige og store kjøttstykker rett fra bålet jeg har holdt gående på stuegulvet i 10 jævla år. Jeg vil ha salat for faen. Jeg er bare så lei av å være mann i 2019. Anonymkode: 7e193...a84 4
youcancallmejune Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 👍😂 Jeg er jammen glad jeg ikke er mann. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 Så teit å lage tråd. Gjør noe fornuftig istedet Anonymkode: f5352...f1a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #5 Skrevet 20. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så teit å lage tråd. Gjør noe fornuftig istedet Anonymkode: f5352...f1a Synes det var morsomt, jeg. Anonymkode: 7d13b...bfe 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #6 Skrevet 20. desember 2019 Jeg er også jævlig lei av å måtte bruke håndgranater på hybelkaniner istedenfor en støvsuger, slik det er sosialt akseptabelt at kvinnfolk kan. Dritt lei...! Ts Anonymkode: 7e193...a84 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #8 Skrevet 21. desember 2019 Da har jeg banka biskopen gul og blå, ikke fordi jeg ville, men fordi jeg måtte. Blåballer er noe vi menn er forbannet med, faen. Ts Anonymkode: 7e193...a84 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå