Gå til innhold

Jeg er så lei av å være mann!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å være mann. Jeg er lei av å løpe rundt i skogen for og urinere på hvert tre - markere territoriet mitt. Jeg er så lei av å måtte jukke på alt som rører seg (ikke bokstavelig), eller måtte ligge på sofaen etter jobb for og konservere energi. Det er biologisk innstilt i meg som mann, vi hviler om vi ikke jakter. Jeg er så lei av å være sår i halsen og på kassa fordi jeg daglig må starte morgenen med det mannlige ritualet av å slå seg på kassa og skrike urbrølet. Det mannlige motsvaret til hanens galing. Jeg er så utrolig hælvetes lei av å måtte øve på kule moves til parringsdansen, og til alltid måtte oppsøke filmklipp av andres parringsleik. Jeg er så lei, så faens lei av å gafle i meg mandige og store kjøttstykker rett fra bålet jeg har holdt gående på stuegulvet i 10 jævla år. Jeg vil ha salat for faen. 

Jeg er bare så lei av å være mann i 2019. 

Anonymkode: 7e193...a84

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

👍😂

Jeg er jammen glad jeg ikke er mann.

• Liker 2
Skrevet

Så teit å lage tråd. Gjør noe fornuftig istedet

Anonymkode: f5352...f1a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så teit å lage tråd. Gjør noe fornuftig istedet

Anonymkode: f5352...f1a

Synes det var morsomt, jeg. :biggrin:

Anonymkode: 7d13b...bfe

• Liker 6
Skrevet

Jeg er også jævlig lei av å måtte bruke håndgranater på hybelkaniner istedenfor en støvsuger, slik det er sosialt akseptabelt at kvinnfolk kan. Dritt lei...! 

Ts

• Liker 2
Skrevet

Da har jeg banka biskopen gul og blå, ikke fordi jeg ville, men fordi jeg måtte. Blåballer er noe vi menn er forbannet med, faen.

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...