AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 I en barnefordelingssak, hvordan forholder en seg til masse grums, når motparten vil sverte deg mest mulig og bedrive masse skittkasting? Anonymkode: e26ab...aa4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: I en barnefordelingssak, hvordan forholder en seg til masse grums, når motparten vil sverte deg mest mulig og bedrive masse skittkasting? Anonymkode: e26ab...aa4 Forhold deg saklig og rolig, la advokaten snakke for deg. Argumenter for saken din uten å banne eller si stygge ting, det sverter bare deg selv. Anonymkode: f2586...16c
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 Den som er mest rolig og mest samarbeidsvillig kommer lengst. Anonymkode: f2586...16c 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: I en barnefordelingssak, hvordan forholder en seg til masse grums, når motparten vil sverte deg mest mulig og bedrive masse skittkasting? Anonymkode: e26ab...aa4 Kommer an på hva slags groms det er snakk om. Hvis det er påstander som har betydning for omsorgsevnen/evnen til å samarbeide, bør de imøtegås. Anonymkode: c2ffc...05d 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #5 Skrevet 20. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hva slags groms det er snakk om. Hvis det er påstander som har betydning for omsorgsevnen/evnen til å samarbeide, bør de imøtegås. Anonymkode: c2ffc...05d Hvordan imøtegå dem? Feks. når motparten går løs på deg som person. Anonymkode: e26ab...aa4 1
eller Skrevet 20. desember 2019 #6 Skrevet 20. desember 2019 Kan motparten sverte deg ved å holde seg til sannheten?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #7 Skrevet 20. desember 2019 Forbered advokaten på hva som kan komme, slik at h*n er forberedt på å ta noe av det. Når du får ordet, ignorerer du alt det motparten sa, som ikke var vesentlig, og forholder deg til det som var viktig. Min eks prøvde å sverte meg sykt mye i retten, men alt han sa, var bare flisespikkeri og løgner, og det forsto nok alle. Jeg sa ingenting stygt tilbake og svarte heller ikke på det han sa. Han sa f.eks at jeg var glad i å drikke/feste, og at det passer ikke med barn. Den personen han refererer til, eksisterte FØR vi fikk barn, for 9 år siden.. Ellers mente han at min mor ikke var skikket til å passe barnet, fordi hun (også) er glad i å drikke. Han hadde skrevet ut ett bilde fra hennes FB, hvor hun, kjæresten og barnet mitt sitter ute på terrassen å spiser middag i sommer, og det sto én øl på bordet.. Altså.. Alt han sa, var rettet til meg, og hadde ingenting å gjøre med hvordan jeg er som MOR! Jeg fikk det jeg kom dit for, for å si det sånn.. Anonymkode: 0aa66...b65
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #8 Skrevet 21. desember 2019 Min eks forsøkte noe lignende, men det var han som kom dårlig ut av det i retten. Under hovedforhandling startet dommeren også med å irettesette han, han sendte mailer direkte til dommeren, hadde sendt inn krav til retten om at de skulle gi meg mulkt fordi jeg bedrev samværssabotasje etc. etc. Han fremsto vel ikke riktig bevart (og var heller ikke det, dessverre). Så min erfaring er, sitt stille i båten. La vedkommende som svartmaler deg gjøre det, se ned i bordet når dette skjer (du har nok hørt det meste før). Fokuser på det du er opptatt av å få frem i retten, ene og alene. Omverdenen vil skjønne hva dette handler om, og slik svartmaling går mer utover den som svartmaler enn noen andre. Pust med magen. Anonymkode: 202a9...c50
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #9 Skrevet 21. desember 2019 Hvis noen hadde vært så primitiv hadde jeg brukt det til min fordel. Jeg vill sagt så lite som mulig og tatt en voldsomt overbærendeog vennlig tone i det lille jeg sa bare for å irritere med mål om at vedkommende ble ekstra urimelig og bet seg selv i halven. Killem with kindness.. Anonymkode: 6d2f4...3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå