Gå til innhold

Er det mulig å ta barneskolen om igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå endelig blitt ferdig med utdannelsen min, en høyere universitetsgrad, og står i tenkeboksen for hva jeg vil videre. På barneskolen var jeg alt annet enn flink, og gjorde egentlig mer ugang enn skolearbeid. Jeg var et veldig umodent barn. Nå føler jeg kanskje tiden er moden for å vise gamle lærere at jeg er motivert og at jeg faktisk kan. Er det mulig å gå barneskolen om igjen, hvis jeg skulle bestemme meg for det? 

Anonymkode: 46d5a...200

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du forventer ikke at noen skal tro på denne? 😅

• Liker 12
Skrevet

Barneskolen er antagelig veldig vanskelig som voksen. Man må synge, kanskje spille et instrument, tegne og ha forskjellige leker i gymtimen. Vil tro det er vanskelig å henge med på det når man er eldre.

Anonymkode: c61c8...9c6

• Liker 11
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barneskolen er antagelig veldig vanskelig som voksen. Man må synge, kanskje spille et instrument, tegne og ha forskjellige leker i gymtimen. Vil tro det er vanskelig å henge med på det når man er eldre.

Anonymkode: c61c8...9c6

Det er ikke tull engang! Jeg hadde ikke overlevd en gymtime 😂

Skrevet
5 timer siden, Unika skrev:

Du forventer ikke at noen skal tro på denne? 😅

Jeg skulle gjerne ha tatt barneskolen om igjen! Iallflal de teoretiske fagene i det minste. Har så ekstremt mye hull i enkelte av fagene pga udugelige lærere! Mangler f.eks veldig mye grunnleggende mattekunnskaper at det er et under at jeg stod (så vidt det var) på ungdomsskolen og i 1.kl på videregående!

Anonymkode: 158d1...1d5

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke hatt en ferdigutdannet voksen person  som klassekamerat til barna mine...

Anonymkode: cb888...976

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle gjerne ha tatt barneskolen om igjen! Iallflal de teoretiske fagene i det minste. Har så ekstremt mye hull i enkelte av fagene pga udugelige lærere! Mangler f.eks veldig mye grunnleggende mattekunnskaper at det er et under at jeg stod (så vidt det var) på ungdomsskolen og i 1.kl på videregående!

Anonymkode: 158d1...1d5

Hvorfor tror du at skolen i dag har bedre kvalifiserte lærere enn i din barndom? :klo: 

Anonymkode: f041a...d40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...