Reader81 Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 Er det noen som vet hvor keg kan skaffe meg/se denne serien? Jeg oppdaget serien veldig sent og har bare sett en av sesongene på dvd, innen jeg var ferdig med den var ikke serien å skaffe på dvd lenger. Tror heller ikke den streames?
_nubbenella Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 https://skvis.no/nb-no/film/dvd/tv-serier/153727?gclid=CjwKCAiA__HvBRACEiwAbViuU9dOInSP0oz5l_X-7qS3A3qe4mncj6DnpRIlGhSAra7LkY27YwFnHhoCoW4QAvD_BwE Dyrt, men du får alle sesongene, forutsatt at du har ein sonefri DVD spiller. Aner ikkje om den strømmes noe sted dessverre, men serien er veldig bra.
Reader81 Skrevet 21. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2019 Dessverre sluttet den siste sonefrie spilleren min å fungere for endel år siden, så nå har jeg en vanlig sone 2/b blu ray spiller. Prisen er ikke farlig, det gjelder å få tak i rett sone. Kanskje noen kan anbefale en sonefri spiller de vet er bra? De som averteres virker som ukjente merker og er også svært billige, som gjør meg skeptisk. I gode gamle dager var det bare å bestille alt man trengte fra amazon i usa, men da må man jo ha sonefri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå