Gå til innhold

P3-morgen, slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det siste sending av P3-morgen med Ronny, Markus og Silje. Sendingen gikk på NRK TV og jeg må innrømme at jeg gråt. Det var så fint og trist å se alle bildene av det de hadde opplevd sammen og hvor god stemning det var på alle bildene.

Jeg hørte fast på P3-morgen da jeg studerte for noen år siden. Etter at jeg begynte i jobb har det vært mer periodevis. Jeg er likevel trist over å miste disse programlederne på morningen. Hørte du på dette programmet? Hva synes du om at det er over?

(Programmet består, men uten noen av disse programlederne).

Anonymkode: 64c95...fa1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å savne Silje. Behagelig og fint vesen. Forhåpentligvis får man høre eller se mer til henne i framtiden.

Ronny har jeg hatt i vranghalsen siden dag 1, så det passer meg fint at han endelig blir borte. 

Anonymkode: e5cf7...ce3

• Liker 5
Skrevet

Gjør meg ingenting at det er over. Sluttet å høre for flere år siden. Da på grunn av at jeg syns de bare snakket om alkohol og drikking. Noe de forøvrig har gjort hver gang jeg har vært innom i ettertid også. Syns ikke det passer seg når målgruppen er fra 15 år.

• Liker 6
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Gjør meg ingenting at det er over. Sluttet å høre for flere år siden. Da på grunn av at jeg syns de bare snakket om alkohol og drikking. Noe de forøvrig har gjort hver gang jeg har vært innom i ettertid også. Syns ikke det passer seg når målgruppen er fra 15 år.

Dette er ikke sant i det hele tatt. De har tatt opp mange viktige temaer som ikke omhandler alkohol og drikking. Men de er jo glade i å ta seg en fest, da blir det mye alkoholprat da. No stress. 

Endret av DeLorean
  • Liker 6
Skrevet

Synes det er kjempe trist og ble oppriktig lei meg da det ble annonsert. De har vært en del av min morgen i mange år nå og vil bli savnet!

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, DeLorean skrev:

Dette er ikke sant i det hele tatt. De har tatt opp mange viktige temaer som ikke omhandler alkohol og drikking. Men de er jo glade i å ta seg en fest, da blir det mye alkoholprat da. No stress. 

Det er sant at jeg syns det.

Skrevet
1 minutt siden, Lady Lovelylocks skrev:

Det er sant at jeg syns det.

Vel. 

• Liker 1
Skrevet

Hørte mye på dem da jeg pendla til jobb, gøy bil underholdning, men jeg syns det var minst like trist om ikke tristere da verdens rikeste land med Nicklas Baardli la ned 😤

Anonymkode: 6b78d...ef9

Skrevet

Det er vel sikkert litt leit ja, men verden går videre. Det har blitt byttet ut programledere i det programmet flere ganger tidligere også.

Får håpe vi får se mer til Markus etterhvert. Han er ganske talentfull på flere områder

Anonymkode: 8345d...0cb

• Liker 3
Skrevet

Synes kanskje de har melket denne avslutninga litt vel mye? Julekalender, masse show og ja.. er vel ikke så uvanlig at man gir seg.

Hørte av og til på, men synes også det ble litt mye alkohol. Ronny skulle ha hvit måned, kun drikke 2 ganger i uken... 

Silje og Markus liker jeg godt 🙂

men jeg har generelt vokst fra P3, er utenfor målgruppen. Savner gode radioshow å høre på mens jeg er på jobb. 

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, Fortunatus said:

Synes kanskje de har melket denne avslutninga litt vel mye? Julekalender, masse show og ja.. er vel ikke så uvanlig at man gir seg.

Hørte av og til på, men synes også det ble litt mye alkohol. Ronny skulle ha hvit måned, kun drikke 2 ganger i uken... 

Silje og Markus liker jeg godt 🙂

men jeg har generelt vokst fra P3, er utenfor målgruppen. Savner gode radioshow å høre på mens jeg er på jobb. 

De har holdt på i 10 år da, jeg synes det var en verdig avslutning

Anonymkode: 24b42...b30

• Liker 5
Skrevet
På 20.12.2019 den 16.42, AnonymBruker skrev:

Kommer til å savne Silje. Behagelig og fint vesen. Forhåpentligvis får man høre eller se mer til henne i framtiden.

Ronny har jeg hatt i vranghalsen siden dag 1, så det passer meg fint at han endelig blir borte. 

Anonymkode: e5cf7...ce3

Hæ, hvordan går det an å ikke like Ronny? Han er verdens mest joviale kar jo! 

Jeg likte at de snakket om rimming og sånt, syntes det var hysterisk morsomt 🤣Likte ikke da Live Nelvik var vikar, hun snakker bare om seg selv og sitt perfekte familieliv. For meg som ikke liker barn er det totalt uinteressant. 

Anonymkode: 63496...855

• Liker 7
Skrevet
På 22.12.2019 den 0.37, AnonymBruker skrev:

De har holdt på i 10 år da, jeg synes det var en verdig avslutning

Anonymkode: 24b42...b30

Var på sendingen i operaen og det var såå god stemning, og absolutt en verdig avslutning!

Anonymkode: f2c4e...501

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir å savne de mye. Silje er min favoritt. Så ærlig, så rå, sårbar og ekte i det hun gjør. Ikke mange igjen av det kaliberet i rampelyset!

Anonymkode: 2ab23...06d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...