AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 Jeg er 27 år gammel og har null venner. Avsluttet nettopp et 14 år langt vennskap og føler meg tom og ensom. Hvordan få nye venner når jeg ikke studerer/jobber/har hobbyer? Har i tillegg sosial angst... alt føles egentlig ganske håpløst Anonymkode: ba9e3...397
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 Hvor er du fra i landet? Har truffet flere koselige jenter fra kg. Anonymkode: ff027...e14
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 Du kan jo prøve ut en ny hobby? ellers har de fleste byene i Norge Facebookgruppen som heter «hey Girl!». Ingen utenom medlemmene kan se hvem som er medlem og da kan man avtale å møtes osv Anonymkode: 865a5...329
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 Dersom man bare er inne i huset sitt hele tida blir det vanskelig å få venner. Kan kanskje starte vennskap på internett og ta det videre i virkeligheten, men man må nok ut i verden før eller siden. Anonymkode: 3f580...d1e 1
AlkoMann Skrevet 20. desember 2019 #5 Skrevet 20. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 27 år gammel og har null venner. Avsluttet nettopp et 14 år langt vennskap og føler meg tom og ensom. Hvordan få nye venner når jeg ikke studerer/jobber/har hobbyer? Har i tillegg sosial angst... alt føles egentlig ganske håpløst Anonymkode: ba9e3...397 Du burde lære deg å være din egen beste venn ! 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #6 Skrevet 20. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 27 år gammel og har null venner. Avsluttet nettopp et 14 år langt vennskap og føler meg tom og ensom. Hvordan få nye venner når jeg ikke studerer/jobber/har hobbyer? Har i tillegg sosial angst... alt føles egentlig ganske håpløst Anonymkode: ba9e3...397 Høres ut som en tapt sak. Hvorfor ga du slipp på et 14 år gammelt vennskap? Hvorfor ikke gjenoppta det ga. Le vennskapet? Anonymkode: 1b3d8...47e
exictence Skrevet 20. desember 2019 #7 Skrevet 20. desember 2019 Meld deg på noe som kan være lærerikt og hyggelig sosialt. Kanskje et kurs i språk, maling, foto, skrivekurs, data. Ta initiativ til å invitere en eller to eller tre naboer på kaffe .....middag..... 1
exictence Skrevet 20. desember 2019 #8 Skrevet 20. desember 2019 Hva mener du med at du har avsluttet et 14 års langt vennskap? Man avslutter da ikke vennskap. Man tar gjerne litt avstand fra dem en stund, men avslutte?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #9 Skrevet 20. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er du fra i landet? Har truffet flere koselige jenter fra kg. Anonymkode: ff027...e14 Jeg bor i Stavanger 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo prøve ut en ny hobby? ellers har de fleste byene i Norge Facebookgruppen som heter «hey Girl!». Ingen utenom medlemmene kan se hvem som er medlem og da kan man avtale å møtes osv Anonymkode: 865a5...329 Jeg klarer ikke komme på en eneste hobby jeg kunne tenkt meg å begynne med 😞 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom man bare er inne i huset sitt hele tida blir det vanskelig å få venner. Kan kanskje starte vennskap på internett og ta det videre i virkeligheten, men man må nok ut i verden før eller siden. Anonymkode: 3f580...d1e Skjønner jo det! 4 timer siden, AlkoMann skrev: Du burde lære deg å være din egen beste venn ! Jeg er ganske god venn med meg selv, samtidig som jeg ikke er det. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en tapt sak. Hvorfor ga du slipp på et 14 år gammelt vennskap? Hvorfor ikke gjenoppta det ga. Le vennskapet? Anonymkode: 1b3d8...47e 4 timer siden, exictence skrev: Meld deg på noe som kan være lærerikt og hyggelig sosialt. Kanskje et kurs i språk, maling, foto, skrivekurs, data. Ta initiativ til å invitere en eller to eller tre naboer på kaffe .....middag..... 4 timer siden, exictence skrev: Hva mener du med at du har avsluttet et 14 års langt vennskap? Man avslutter da ikke vennskap. Man tar gjerne litt avstand fra dem en stund, men avslutte? Jeg og venninna mi har ikke hatt et godt vennskap egentlig. Jeg har alltid stilt opp for henne, selv om jeg egentlig ikke kunne, fordi hun ble irritert om jeg ikke f.eks kunne kjøre henne en plass. Jeg tar alltid telefonen, svarer på meldinger, spør om vi skal finne på ting osv. Hun spurte aldri om vi skulle gjøre noe, hun tok sjelden telefonen og meldinger kunne det ta dager før hun svarte på. Hun avlyste stadig avtaler, som oftes ved å ikke dukke opp. Jeg har mange ganger stått klar i gangen med påkledde barn fordi vi skulle gå tur sammen, men hun har bare droppet det uten å gi beskjed. Dette i tillegg til masse annet jeg ikke gidder å skrive om, har ført til at jeg har blitt såret gang på gang, og det kjente jeg at jeg ikke orket. Så jeg sa ifra og ville vi skulle snakke om det. Konfliktsky som hun er så unngikk hun meg så godt hun kunne og til slutt så sa jeg at enten prater vi i morgen eller så kan vi ikke fortsette vennskapet. Hun svarte ikke, som vanlig, så nå er vi ikke venner mer. Selv om hjertet mitt er knust og jeg er kjempetrist og sint og lei så føles det litt godt å endelig ha stått opp for meg selv. Men her sitter jeg da, uten venner. TS Anonymkode: ba9e3...397
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå