Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte nylig jobb som kantinemedarbeider. Jeg har ganske lang fartstid fra den type jobber. Hadde en hyggelig prat med arbeidsgiver før jeg søkte, og han oppfordret meg til å søke. 

Så kom det en hyggelig melding om at de ønsket meg til prøvejobbing to dager, og ev ta ei vakt tredje dagen om alt gikk bra. (jeg hadde ikke anledning til å komme tredje dagen så det ble det uansett ikke noe av). Hadde egentlig store forhåpninger siden han kjøkkensjef nevnte både vakt, og faktisk å se nærmere på turnus, om det ble aktuelt med stillingen så klart. 

Jeg var første mann ut, tre andre skulle prøve seg etter meg de neste dagene. 

Jeg syntes det gikk fint, og kjente på trivsel allerede første dagen. Men jeg ble ikke innkalla til intervju. Bare rett på prøvejobbing. Hadde jo kunna tenkt meg det, og prata litt om ting og tang med sjefen. Han var egentlig ikke så mye til stede under jobbinga mi heller. Men et par andre kokker. Har noen her opplevd å gå rett til prøvejobbing uten/i stedet for intervju? 

Jeg fikk dessverre ikke jobben. Det er jo ikke selvsagt. Og lurer selvsagt på hva som skulle til, siden jeg syntes det gikk så bra. Men det er sikkert flere som klarte jobben godt. 

Anonymkode: 90fe5...2c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...