Chiyo Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 "Vil du vinne dagens premie? Skriv JA i kommentarfeltet." Alt man trenger å gjøre er å skrive "JA". Men de fleste skrive "Ja takk! Elsker disse glassene, perfekt til champagne på nyttårsaften" Eller "Ja! Helt nyyyyyydelig. Den vase skulle min syke gamle mor fått til jul." Hvis reglene er at man skal skrive ja, så er det ikke større sjanse at man får premie om man er et offer, eller om man slikker skoene til de som trekker vinneren. Vanligvis er det helt tilfeldig hvem som vinner. 🤔 6
deedee_ Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 Haha, har lagt merke til dette selv. Folk tror at de har større sjanse for å vinne om de skriver en sippehistorie. 😛 7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 De fisker sympati. Helt normalt blandt elevene fra "livets knallharde skole", feks. Anonymkode: 0a3a7...0ee 12
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 Fordi de ikke skjønner at ingen leser det. Konkurransen trekkes av en robot/ting-greie/trekkemaskinting på nettet. Det er altså helt tilfeldig og ikke den med den mest tåredryppende historien som vinner. Anonymkode: e4a99...d16 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #5 Skrevet 20. desember 2019 Det er så flaut å se alle som bretter ut om alt det tragiske i livet for å vinne en lysestake eller whatever... de forstår nok ikke hvordan sånne konkurranser trekkes Anonymkode: d14a1...12f 6
Pinkee Skrevet 20. desember 2019 #6 Skrevet 20. desember 2019 Synes det er helt greit å skrive at dette skal min syke mor få. For da har man lovet det overfor alle vennene som har sett det. Men, at folk tror at man vinner på den mest fantasifulle historien, det er jo litt gøy da👍
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #7 Skrevet 20. desember 2019 De skriver det vel fordi de virkelig vil ville og tror det øker sjansene. Men noen ganger synes jeg det høres litt utakknemlig ut å bare svare skrive «Ja» på spørsmålet om man vil vinne. Tror det også kan være en medvirkende årsak til at man slenger på noen ekstra linjer og emojis. Anonymkode: 69f45...53d 2
Gjest Elseby13 Skrevet 20. desember 2019 #8 Skrevet 20. desember 2019 Det er utrolig pinlig og jeg blir alltid flau på vegne av mine venner som gjør slikt.
Chiyo Skrevet 20. desember 2019 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2019 1 time siden, Pinkee skrev: Synes det er helt greit å skrive at dette skal min syke mor få. For da har man lovet det overfor alle vennene som har sett det. Men, at folk tror at man vinner på den mest fantasifulle historien, det er jo litt gøy da👍 Det hende jeg skriver "Ja takk ", eller slenger på et annet emoji, men hvis reglene er at du skal skrive "ja", så er det ikke nødvendig å brette ut grunnen til at du fortjener det over andre. Smisking hjelper heller ikke. Det er ingen som leser det. Jeg har vunnet en gang, men da måtte jeg skrive navnet til noen andre og hvorfor DE fortjente å vinne. Så jeg vant, men jeg vant ikke liksm. 😛 Og de vant en ganske dyr ting også. Typisk at den eneste gangen jeg blir trukket så er det noen andre som får premien. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #10 Skrevet 21. desember 2019 Har vunnet i en konkurranse, husker ikke hva jeg skrev. Står det at en skal svare ja, svarer jeg, ja takk Min søster har vunnet flere ganger i år. Anonymkode: 8e5bd...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå