Gå til innhold

Flørting /sjekking på jobb. Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste månedene har jeg blitt oppmerksom på en tilsynelatende hyggelig og interessant kar på jobben. Han jobber på en annen avdeling enn meg i en kommunal virksomhet (IT, om det har noe å si) . Vi møtes kun tilfeldig i gangene på huset. Vi er kun høflige, smiler og sier hei. 

Så spørsmålet er: Hvordan skal jeg gå frem for å oppnå kontakt med han? Har du egne erfaringer som du kan fortelle om (feks. hvordan du ble sjekket opp på jobb selv)? Jeg kommer liksom ikke på noe lurt å si til han for å innlede til samtale. 

Håper noen har noen gode tips! 

God jul imens! 😊

Anonymkode: 06b50...86f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få hjelp til noe IT-relevant? "Hjelp! Pcen kræsjet!". Eventuelt: "hvilken PC bør jeg kjøpe?" Mannfolk er glad i å prate om ting de kan noe om.

Anonymkode: 53ade...abf

• Liker 1
Skrevet

Ja, kanskje det kunne funke. 

Samtidig trenger jeg en ikke-cheezy åpningsreplikk når jeg møter han i døren neste gang. 

Han har flere ganger holdt døren oppe for meg og smiler masse. Dumme meg har ikke klart å gjøre annet enn å smile tilbake 🙈 

TS

Skrevet

Etterhvert som du får kontakt, sjekk ut kroppspråket hans. Det er nok det du må støtte deg på for å finne ut om han er intressert eller ikke. Han vil aldri si noe i en jobbsetting, men kroppsspråket avslører han. Belive me! 

Skrevet

Er jo ganske vanlig å veksle et par ord på vei inn eller ut døra? Jeg kan spørre om folk som jobber i samme bygg "er klar for juleferie", selv om jeg ikke kjenner de. Er jo bare høflig small talk (som kan utvikle seg).

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ganske vanlig å veksle et par ord på vei inn eller ut døra? Jeg kan spørre om folk som jobber i samme bygg "er klar for juleferie", selv om jeg ikke kjenner de. Er jo bare høflig small talk (som kan utvikle seg).

Ja, jeg må bare ha tenkt ut et spørsmål på forhånd. Skulle tro jeg var 14 år, men jeg er altså over 30 og vanligvis ikke så usikker🙈

Men takk for tips! Skal spørre han om noe julerelatert og se hvor det fører 😊

Skrevet

Husk å sjekk om han har giftering 🙂

Anonymkode: 37c72...5ca

• Liker 1
Skrevet

Spør om han kan hjelpe deg med kopimaskinen. HØ HØ HØ

gettyimages-57532250-612x612.jpg

Anonymkode: 2738c...5b7

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Det ser du jo... 😅

Anonymkode: f4f9d...9d9

Skrevet

Spør om han er på snap, deretter er det bare å sende fiffige bilder og videoer. 

Anonymkode: ea788...816

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De siste månedene har jeg blitt oppmerksom på en tilsynelatende hyggelig og interessant kar på jobben. Han jobber på en annen avdeling enn meg i en kommunal virksomhet (IT, om det har noe å si) . Vi møtes kun tilfeldig i gangene på huset. Vi er kun høflige, smiler og sier hei. 

Så spørsmålet er: Hvordan skal jeg gå frem for å oppnå kontakt med han? Har du egne erfaringer som du kan fortelle om (feks. hvordan du ble sjekket opp på jobb selv)? Jeg kommer liksom ikke på noe lurt å si til han for å innlede til samtale. 

Håper noen har noen gode tips! 

God jul imens! 😊

Kanskje stille noen spørsmål litt utenom jobb og da på en uskyldig, men førende måte. Vis at du er litt mer interessert enn ordinær small talk/jobb interessert. Som en helt ordinær kar på de fleste områder, og i tillegg noe beskjeden av natur, så er faktisk en slik tilnærmelse du «planlegger» utrolig positivt å bli utsatt for. Tenker jeg personlig hadde blitt relativt mo i knærne faktisk og ikke minst smigret. Det er så flott når dere kvinner viser hva dere ønsker.

Masse lykke og god jul.

M45

• Liker 1
Skrevet

Er i akkurat samme situasjon, bare at vi jobber i butikk og han skal slutte snart pga studier. 😩

Skrevet

Erfaringene jeg har er vel at de har merka at jeg har hatt en greie for dem også har de på en måte tatt litt initiativ derfra...

Men jeg står på en måte litt i det å være akward. 

Anonymkode: fc818...857

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan være både gift, samboer og ha kjæreste uten å ha ring da🙄

Anonymkode: 1d766...f92

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i samme situasjon. Har hatt et godt øye til denne fyren siden jeg startet i jobben (et par år siden), men sist vi var ute med jobben tok jeg meg selv i å flørte en del med han. Snakka mye med han, og hadde mye øyekontakt når vi ikke snakket sammen også. Virket som han likte det, men vi var nok begge ganske brisne.

Men, vi jobber på forskjellige avdelinger og ser nesten ikke hverandre ila. en dag, så aaner ikke hvordan jeg skal gå fram for å få kontakt med han 😛 I tillegg har jeg vært sammen med kompisen hans tidligere, noe som gjør det litt ekstra vanskelig... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...