Gå til innhold

Studie viser at kvinner foretrekker stor penis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.medicalnewstoday.com/articles/258853.php#3

Professor Jennions said, "We've found that penis size did influence a man's sex appeal, and it was just as important as height, which is a well-known factor in male attractiveness."

Dette bekrefter bare at biologien styrer dere kvinner og dere kan ikke benekte underliggende mekanismer som gjør at dere foretrekker en stor penis foran en middels eller liten penis. Greit nok at dere til nød kan ha sex med en mann med mindre penis, men dere vil alltid lengte etter en større i forholdet med denne mannen. Det blir litt som at dere akkurat på det tidspunktet mangler tilgang til en i Premier League og må ta til takke med han i norsk tredjedivisjon.

Så en snill mann med ca 13-14 cm penis blir litt som en sånn midlertidig elsker som kan fungere til nød til dere har funnet en med større penis og mer sex appeal. Menn med ca 15-16 cm er i en slags mellomposisjon. Eliteserien er rundt 17,5 og den absolutte verdensklasse fra 19 cm og oppover. Alle kvinner har et underliggende behov for å prøve en av disse +19 mennene, og hvis en kvinne har hatt seg med en mann i denne divisjonen, blir hun raskt omsvermet av de andre kvinnene på festen og midtpunktet i flokken. Da er det ikke lange veien til latterliggjøringen av Viggo-Jonny med 12 cm som en av dere traff i syden i sommer, herregud han var SÅÅÅÅÅ teit, knis, osv.

Anonymkode: f1a95...e4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jøss. En eneste studie bekrefter alt. Du finner gjerne det du vil på internet. 

Anonymkode: fc053...b2c

• Liker 16
Skrevet

Studier viser at det kryr av enkle menn på KG. 

• Liker 23
Skrevet

Ja, de fleste damer liker stor heller enn liten. Men så lang som du skriver trenger den absolutt ikke være. For de fleste holder 15-16 cm i lange baner. Noen liker kanskje 17,5 også, men 19 og over er for langt for de aller fleste kvinner. Og så er det noen kvinner som påstår at de ikke bryr seg om størrelsen. Jeg er kvinne og bryr meg absolutt om størrelsen, men det holder lenge med 15 og over for min del. 

Anonymkode: 91a57...749

• Liker 4
Skrevet

Hva er det med enkelte menn her på KG som absolutt hele tiden ønsker å gi menn mindreverdighetskomplekser.

Det tar jo aaaaldri slutt!

Anonymkode: cfa87...bef

• Liker 14
Skrevet

Latterliggjøringen kommer frem når det blir snakk om en litt større penis. Det er kontrastene som får frem alle detaljene om alle manglene den stakkars mannen har, hvordan dere ikke blir tilfredsstilt selv om han prøver, osv. Hvis en mann har ca 14 cm kan han være helt sikker på at hele venninnegjengen vet størrelsen etter en venninnekveld med litt kartongvin.

Skrevet

Jada, de vil ha rik mann med stor penis. Menn vil ha digg dame som kan lage mat. Kjærlighet er fake osv 

god jul

Anonymkode: d8607...b1b

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er det med enkelte menn her på KG som absolutt hele tiden ønsker å gi menn mindreverdighetskomplekser.

Dette er faktisk sannheten.

Det morsomme er at jeg alltid har tenkt at det er kvinner som gir andre kvinner komplekser for kroppene sine da de er kritiske til mye forskjellig og aldri tenkt at det er akkurat det samme som skjer blant menn. 

Den kommentaren din gjorde dette åpenlyst og det er faktisk alltid det som skjer. menn som sier at en sånn penis er ikke det kvinner vil ha, eller at menn skal være sånn og sånn er bare en projeksjon av egen usikkerhet, men kan også være en projeksjon av et område et individ ikke er usikker. Da insinuerer den personen implisitt at han er en av disse mennene som er ettertraktet. 

Det er så mye menneskelig psykologi i dette at man kunne skrevet en bok om det.  

• Liker 3
Skrevet

Kvinneguiden hadde vært mye mer interessant om man blokkerte alle disse penistrådene. 

Anonymkode: 2f370...551

• Liker 7
Skrevet

penisguiden 😁

Skrevet

Selvfølgelig foretrekker man det som er attraktivt. Man foretrekker at mannen er høy, veltrent, har et flott ansikt, flott hår, fin brunfarge og stor penis. Alle foretrekker selvsagt drømmemannen, men de færreste får eller faller for han, fordi det finnes så få av han i det virkelige liv. 

Anonymkode: 82e9d...a3d

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå slipper jo dere kvinner å bli dumpet pga manglende lengde, da. Jeg og mange andre menn med litt mindre penis, har følt latterliggjøringen, baksnakkingen og hviskingen i krokene på kroppen. Det er ikke god følelse. Det er jo dere som har satt standarden da, jeg bare opplyser om virkeligheten.

Skrevet

Mitt inntrykk har alltid vært at kvinner hater peniser, og blir sinte hver gang de ser en. Men sinne varierer. Jo mindre penis jo sintere blir de. De aller største penisen skaper noe sinne, men ikke like mye som de minste.

Denne studien slår jo litt hull på mitt inntrykk. Men igjen, dette er bare én studie og bør tas med en klype salt.

Anonymkode: 32efb...74c

Skrevet

Jeg er kvinne og driter i størrelsen. 

Anonymkode: fc495...aa0

• Liker 2
Skrevet

Fint med studier som bekrefter dette, for mange kvinner lyver jo bare

Anonymkode: 183bc...c6a

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Latterliggjøringen kommer frem når det blir snakk om en litt større penis. Det er kontrastene som får frem alle detaljene om alle manglene den stakkars mannen har, hvordan dere ikke blir tilfredsstilt selv om han prøver, osv. Hvis en mann har ca 14 cm kan han være helt sikker på at hele venninnegjengen vet størrelsen etter en venninnekveld med litt kartongvin.

For noe tull. Er det tenåringer du omgås? Voksne kvinner holder sjelden på sånn. Jeg har faktisk aldri hørt en voksen kvinne snakke om kjæresten eller datens penisstørrelse. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fint med studier som bekrefter dette, for mange kvinner lyver jo bare

Anonymkode: 183bc...c6a

:klaske:

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå slipper jo dere kvinner å bli dumpet pga manglende lengde, da. Jeg og mange andre menn med litt mindre penis, har følt latterliggjøringen, baksnakkingen og hviskingen i krokene på kroppen. Det er ikke god følelse. Det er jo dere som har satt standarden da, jeg bare opplyser om virkeligheten.

Vet ikke om du er en av disse som stadig lager penistråder, men det begynner å bli slitsomt. Jeg forstår jo at du er veldig opptatt av tisser, men det finnes da mer egnede fora for slikt. Hva med å sjekke ut nakenprat, eller kanskje gaysir hvor du sannsynligvis finner mange likesinnede? Der kan du kose deg og måle og holde på. Kanskje du til og med kan få tilsendt noen penisbilder slik at du kan sammenligne med din egen? Ja, hvem vet; kanskje du til og med kan treffe andre menn som er like interesserte som deg slik at dere kan måle hverandres? Det hadde vel vært fint vel? Da kan du holde på med det som interesserer deg aller mest og det er...peniser!

Lykke til! :)

Anonymkode: ebe47...de8

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om du er en av disse som stadig lager penistråder, men det begynner å bli slitsomt. Jeg forstår jo at du er veldig opptatt av tisser, men det finnes da mer egnede fora for slikt. Hva med å sjekke ut nakenprat, eller kanskje gaysir hvor du sannsynligvis finner mange likesinnede? Der kan du kose deg og måle og holde på. Kanskje du til og med kan få tilsendt noen penisbilder slik at du kan sammenligne med din egen? Ja, hvem vet; kanskje du til og med kan treffe andre menn som er like interesserte som deg slik at dere kan måle hverandres? Det hadde vel vært fint vel? Da kan du holde på med det som interesserer deg aller mest og det er...peniser!

Lykke til! :)

Anonymkode: ebe47...de8

Herlig innlegg! :tommelopp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke at dere som diskuterer mot Ts og penisklikken orker. Det er jo en reaksjon de ønsker. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...