AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 Hei! Jeg og samboer prøver å få første barn sammen. Vi er i begynnelsen av 20årene. Jeg sluttet på p-piller i mai, og fra slutten av Juli ble syklusen min regelmessig på 28 dager. Den kommer alltid presis, og skulle kommet denne onsdagen, 18. Desember. Har aldri opplevd før eller etter prevensjon at den er forsinket eller uteblitt. Den kom ikke, men har hatt ømme bryster, er trøtt og sliten og har vært litt småkvalm i en uke nå. Testen tok jeg idag, og som bildet viser er de ganske negative. Spørsmålet er om dere tror tante rød er rett rundt hjørnet, eller om jeg er en av de testene ikke viser så tidlig på? Anonymkode: 89b8a...7a8
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 EL kan ha vært forsinket og da forflytter gjerne mensen seg. Jeg hadde syklus på 28-30 dager alt ettersom når EL var, men noen ganger har den vært oppi 40-50 dager. Anonymkode: 5b12c...8d5 1
hotfudge Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 Tester du for eggløsning? Hvis ikke så kan det være at eggløsningen har vært senere enn vanlig denne syklusen og da vil du få mensen senere enn forventet, eventuelt positiv test senere enn antatt. En annen ting er at symptomene du nevner kan være graviditetssymptomer, men de kan også være tegn på at mensen er på vei. Lykke til 😊 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 7 minutter siden, hotfudge skrev: Tester du for eggløsning? Hvis ikke så kan det være at eggløsningen har vært senere enn vanlig denne syklusen og da vil du få mensen senere enn forventet, eventuelt positiv test senere enn antatt. En annen ting er at symptomene du nevner kan være graviditetssymptomer, men de kan også være tegn på at mensen er på vei. Lykke til 😊 Hadde symptomene hennes vært tegn på graviditet, hadde det slått ut på graviditetstesten. Tipper det er pms symptomer og mensen er rett rundt hjørnet. Anonymkode: eb491...234 1
hotfudge Skrevet 20. desember 2019 #5 Skrevet 20. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde symptomene hennes vært tegn på graviditet, hadde det slått ut på graviditetstesten. Tipper det er pms symptomer og mensen er rett rundt hjørnet. Anonymkode: eb491...234 Det er ikke alltid sånn, noen får symptomer veldig tidlig 😊 Så det kan være tegn til begge deler. Tiden får vise! 😊
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #6 Skrevet 20. desember 2019 2 timer siden, hotfudge skrev: Tester du for eggløsning? Hvis ikke så kan det være at eggløsningen har vært senere enn vanlig denne syklusen og da vil du få mensen senere enn forventet, eventuelt positiv test senere enn antatt. En annen ting er at symptomene du nevner kan være graviditetssymptomer, men de kan også være tegn på at mensen er på vei. Lykke til 😊 Hei! Nei, testet ikke denne gangen. Derfor jeg er så usikker nå. Vet det kan være tegn på både graviditet og at mensen er på vei. Bruker å få disse symptomene når mensen skal komme, bortsett fra at jeg aldri har følt med uggen og småkvalm før. Tusen takk! Anonymkode: 89b8a...7a8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #7 Skrevet 21. desember 2019 Hvem er tante rød? Anonymkode: 92714...f7d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #8 Skrevet 21. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er tante rød? Anonymkode: 92714...f7d Begrep. Mensen Anonymkode: 89b8a...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå