Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte skal liksom dele det meste på facebook. Har en kollega, og hun er syk så å si hele tiden. 

Nå har jo ikke jeg eller noen andre noe med det, men vi legger jo merke til aktivitetene hennes siden hun poster det meste, som idag, da er hun på harrytur. Ikke noe galt i det altså, men hun ble operert i ryggen for noen uker siden, og er sykemeldt nå for det. 

Hun var tidligere i år sykemeldt i noen mnd pga et vondt kne. Da var hun også på harrytur. 

Grunnen til at vi vet alt dette er fordi at hun også deler alle legebesøk og sykehusbesøk på face både når det gjelder henne og ungene. 

Klart vi kollegaer reagerer når hun dokumenterer alt på face. Burde man ikke holde litt informasjon for seg selv? Må man dele alt? 

Jeg er selv sykemeldt for tiden, og er minst mulig aktiv på sosiale medier. Ikke at jeg har et høyt aktivitetsnivå for tiden, men vil ikke at hverken arbeidsgiver eller Nav skal få noen grunn til å stille spørsmål ved min sykemelding. 

Anonymkode: 36bde...e09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det en stor ryggoperasjon da? Så lenge ryggen fungerer klarer hun vel å sitte noen timer i bil.. 

Anonymkode: 75c24...a19

Skrevet

Man har lov til å bevege seg ute selv om man er sykemeldt..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...