AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 Så i dag er siste dagen før juleferie og når jeg kom jobb lå det sjokolade og et kort fra en ansatt jeg ikke trodde likte meg. Jeg setter veldig pris på det, men nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre? Jeg kommer til å si tusentakk for gaven og for at jeg har blitt så godt tatt imot (startet i høst), men så kommer til "klemmer". Skal jeg bare ta meg selv i det, go for it og gi henne klem på en mest naturlig måte? Det er siste dag og jeg får ikke mulighet til å gi gave selv, men hvis muligheten kommer er det greit med en boks kjeks, pepperkaker etc? Anonymkode: e2838...ff9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så i dag er siste dagen før juleferie og når jeg kom jobb lå det sjokolade og et kort fra en ansatt jeg ikke trodde likte meg. Jeg setter veldig pris på det, men nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre? Jeg kommer til å si tusentakk for gaven og for at jeg har blitt så godt tatt imot (startet i høst), men så kommer til "klemmer". Skal jeg bare ta meg selv i det, go for it og gi henne klem på en mest naturlig måte? Det er siste dag og jeg får ikke mulighet til å gi gave selv, men hvis muligheten kommer er det greit med en boks kjeks, pepperkaker etc? Anonymkode: e2838...ff9 Det viser seg at jeg mest sannsynlig ikke får muligheten, så kan jeg gjøre det etter nyttår eller blir det bare dumt? Anonymkode: e2838...ff9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 Hadde bare takket uten å gi noe tilbake. Så kan du se om det blir naturlig å gi noe neste år eller til bursdagen. Personen jobber sikkert med seg selv 👍🏼❤️ Anonymkode: 6f471...650
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 Jeg gir ofte "takknemlighets gaver" på jobben. Gir de som har gjort noe ekstra for meg eller andre og virkelig fortjener å bli satt pris på. Jeg forventer absolutt ikke noe tilbake, så derfor gir jeg gaven siste dagen så de ikke skal føle at de må gi tilbake 😅 Jeg tror hun ga til deg for å bare vise at hun legger merke til deg og setter pris på deg. Eller at hun prøver å bli venner. Ta det med et stort smil, og du trenger ikke å gi noe tilbake annet en et takk😄 Anonymkode: d0145...31e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå