AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Del Skrevet 20. desember 2019 Mannen min sliter noen ganger med å få utløsning under samleie, pga diverse plager. Så et par ganger har han kommet i menskoppen min, også setter jeg den inn etterpå. Noen som har blitt gravide av dette? Har lest om andre tilfeller der man har brukt sprøyte til å inseminere seg selv, men aldri menskopp. Anonymkode: da409...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #2 Del Skrevet 20. desember 2019 Beklager om jeg spør noe veldig privat, men kan jeg spørre hva slags plager? Kjæresten min har samme problem, men vi aner ikke hva grunnen er. Anonymkode: c19a2...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Del Skrevet 20. desember 2019 Mannen min har litt ubalanse i hormonene. Litt lavt testosteronnivå, så i perioder så har han vanskelig for å holde den hard. Fikk konstatert dette hos lege lenge før vi begynte å prøve, men han fikk også konstatert god kvalitet på sæden, selv med litt lavt testosteron. Har ikke vært noe problem, før vi nå begynte å prøve. Vi får jo alltid «ordna» sånn at han kommer. Bare ikke alltid med samleie. Anonymkode: da409...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Del Skrevet 20. desember 2019 Ikke helt det samme, men en dame jeg jobbet med før, hun pleide å suge samboeren sin til han kom i munnen hennes. Snike seg inn på badet, spytte det ut i koppen for så å sette koppen inn. Hun ble nå gravid etter to måneder om jeg husker riktig, på uhell som hun fortalte samboeren. Han var ikke klar for barn og de brukte alltid kondom ved sex, så ganske sikker på at det var menskoppen som funket for henne. Ikke så koselig historie da 😅 Anonymkode: b0054...3a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #5 Del Skrevet 20. desember 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt det samme, men en dame jeg jobbet med før, hun pleide å suge samboeren sin til han kom i munnen hennes. Snike seg inn på badet, spytte det ut i koppen for så å sette koppen inn. Hun ble nå gravid etter to måneder om jeg husker riktig, på uhell som hun fortalte samboeren. Han var ikke klar for barn og de brukte alltid kondom ved sex, så ganske sikker på at det var menskoppen som funket for henne. Ikke så koselig historie da 😅 Anonymkode: b0054...3a7 Herregud ,er det mulig !? Gale kvinnfolk …. Anonymkode: ff128...002 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #6 Del Skrevet 20. desember 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så koselig historie da 😅 Nei. Og garantert ikke sann. Anonymkode: 97941...733 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #7 Del Skrevet 23. desember 2019 På 20.12.2019 den 9.13, AnonymBruker skrev: Nei. Og garantert ikke sann. Anonymkode: 97941...733 Det hadde vel vært veldig merkelig om hun hadde løyet på seg noe slikt, setter ikke akkurat henne i et godt lys. Som jeg skrev vet jeg ikke mer enn hun fortalte meg, kanskje kondomet sprakk for alt jeg vet, men hun mente hvert fall det var grunnet menskoppen. Anonymkode: b0054...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #8 Del Skrevet 23. desember 2019 På 20.12.2019 den 2.13, AnonymBruker skrev: Mannen min sliter noen ganger med å få utløsning under samleie, pga diverse plager. Så et par ganger har han kommet i menskoppen min, også setter jeg den inn etterpå. Noen som har blitt gravide av dette? Har lest om andre tilfeller der man har brukt sprøyte til å inseminere seg selv, men aldri menskopp. Anonymkode: da409...236 For å få sædcellene opp dit de skal, så ville jeg brukt sprøyte og sprøytet dem så langt opp som mulig. Gitt dem sats og pang, opp dit, som de ville gjort om en penis fikk utløsning opp i der. Engangssprøyter i plast uten spiss fås kjøpt rimelig på apotek. Anonymkode: 91527...7c9 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #9 Del Skrevet 23. desember 2019 Hvorfor i få unger med med menn med "diverse" plager som ikke klarer å ha sex engang? Anonymkode: 39369...4eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #10 Del Skrevet 23. desember 2019 Sædcellene vil nok slite med å komme seg ut av koppen og dit de skal. Dere bør bruke sprøyte beregnet på formålet. Anonymkode: a0d6d...db2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #11 Del Skrevet 23. desember 2019 Ble gravid på første PP med å bruke sprøyte. Hadde før dette prøvd ett år uten å lykkes Anonymkode: ed8b7...352 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #12 Del Skrevet 23. desember 2019 Vi har lignende problem, og brukte sprøyte. Ble gravid på andre pp, første bomma vi på eggløsninga. Babyen er 9 mnd nå jeg ville heller brukt sprøyte hvis jeg var deg. Men kanskje menskopp i tillegg for å holde det på plass. Anonymkode: efe89...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #13 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg har tenkt litt på sprøyte.. Jeg vet ikke om dette er vanlig eller om jeg høres tullerusk ut men livmora ligger på en måte ikke øverst og innerst? Har kjent på trappen og jeg kan på en måte ta fingeren lengre opp langs sidene. Så hva er sjansen for at spermiene svømmer inn i livmortappen som stikker ut lengre ned og ikke rett opp der de møter en blindvei liksom? Så har faktisk tenkt på å prøve samle spermen i en kopp, ta det i en sprøyte og prøve å sprøyte direkte inni livmortappen. Aner ikke om jeg vil treffe men det får bli en annen sak 😂 Anonymkode: 1af2f...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #14 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg gjorde ikke noe annet enn å sprøyte dypt inn hver dag i en uke. Og det funka. Og så lå jeg med rumpa og beina høyt i en halvtime etterpå. Husk at det er sykt mange sperm, noen kommer dit de skal. Anonymkode: efe89...045 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #15 Del Skrevet 23. desember 2019 Dette skal jeg prøve rundt neste EL. Det er jo mye som faller ut når man løper på do etterpå, skal samle dette i en kopp, trekke opp i sprøyte og sette det inn igjen. Har veldig lyst til å sette en menskopp utpå der igjen? Hvis dette skjer på kvelden så kan man jo sove med menskoppen? Anonymkode: 1af2f...eb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #16 Del Skrevet 23. desember 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette skal jeg prøve rundt neste EL. Det er jo mye som faller ut når man løper på do etterpå, skal samle dette i en kopp, trekke opp i sprøyte og sette det inn igjen. Har veldig lyst til å sette en menskopp utpå der igjen? Hvis dette skjer på kvelden så kan man jo sove med menskoppen? Anonymkode: 1af2f...eb2 Jeg har hvertfall sovet med koppen i over natta. Så får vi se om det funker. Anonymkode: da409...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #17 Del Skrevet 23. desember 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i få unger med med menn med "diverse" plager som ikke klarer å ha sex engang? Anonymkode: 39369...4eb Hvorfor skrive usaklige og uhyggelige kommentarer, som ikke har noe med saken å gjøre i det hele tatt? Anonymkode: da409...236 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #18 Del Skrevet 23. desember 2019 Hva faen. Halvparten av dere i tråden her framstår ganske hysteriske. Anonymkode: 9b07c...8ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #19 Del Skrevet 23. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva faen. Halvparten av dere i tråden her framstår ganske hysteriske. Anonymkode: 9b07c...8ba Hva faen? Hva er poenget med å slenge dritt? Anonymkode: da409...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #20 Del Skrevet 23. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skrive usaklige og uhyggelige kommentarer, som ikke har noe med saken å gjøre i det hele tatt? Anonymkode: da409...236 Uhyggelige? Anonymkode: cffcd...22e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå