Gjest Trill rundt Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 Jeg er så svimmel. Føler at verdenen alltid går mot høyre. Den veien klokka går. Aldri motsatt. Hvorfor? Er ikke dette rart og merkelig? Føler at jeg er på et åpent hav full av bølger. Føler også at veien rører på seg og naturen. Men den gjør jo ikke det. Men jeg føler det. Jeg fortalte dette til psykologen min og hun sa det var vanlig. Er det det? Jeg har angst og depresjoner. Det er så ekkelt spesielt når jeg kjører bil at veien liksom rører på seg. Skummelt dette synes jeg. Også går alltid veien ned mot venstre. Hvis man tenker på en klokke, så er klokka 12.00 og hodet mitt går alltid ned mot klokka fem, seks. Også stopper det. Det er akkurat som om noen trekker en tråd i hodet mitt nedover. Jeg vet at dette bare er en følelse. Har ikke psykose eller noe sånt, og skjønner at dette ikke er vanlig. Men er usikker? Er det vanlig? Er det vanlig at man er svimmel når man er angst og depresjoner? Er det vanlig at svimmelheten bare går mot en retning? Også står ikke horisonten stille når jeg ser langt langt bort. Ekkelt. Jeg er redd.
Gjest Sesselja Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 Aner ikke hvordan det er med angst og svimmelhet, men en tidligere partner hadde virus på balansenerven i øret og gikk og svimet og var sjøsyk på land i en uke. Kan det være noe slikt? Eller er dette en langvarig greie du har? I så fall har du min fulle sympati. Det høres ikke spesielt behagelig ut!
Cata Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 Har du vært hos legen og sjekket det fysiske? Hadde en periode med veldig lav blodprosent for noen år tilbake, og da hadde jeg en del ekle tilfeller der verden lekte karusell med meg. Det gikk over da jeg fikk opp blodprosenten.
Gjest en liten hvit and Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 Synes du bør ta en tur til legen snarest. Ille om du plutselig skulle svime av mens du var ute og kjørte.
Gjest Trill rundt Skrevet 4. juni 2005 #5 Skrevet 4. juni 2005 Jeg har vært hos legen. Hun sa det var vanlig å være svimmel når jeg har angst, også bare nikket hun. Jeg vet ikke? Turte ikke å spørre mer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå