Cinnamondiva Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 Hei dette er tråden for å få en real latterkrampe. Si noe vanvittig morsomt. Enten noe du har hørt, lest eller replikker fra filmer eller noe du har kommet på selv.
Cinnamondiva Skrevet 19. desember 2019 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2019 Begynner med noe jeg så på mot i brøstet, han Nils: jeg gjemte meg, Karl: gjemte deg for hvem da? Nils: gjemte meg, Karl: ja men for hvem da litt hissig, Nils: hun marthe, Karl: men Marthe for svarte. 1
Gjest Keikolina Skrevet 19. desember 2019 #3 Skrevet 19. desember 2019 Googel home har mange bra vitser. Hva gjør en Østlending i Bergen? Drar rett vest 😂 Så tørre og jævlige så man må bare le.
Nietsoj Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 Å si noe vanvittig morsomt på kommando er ikke så enkelt. Mine reale latterkramper får jeg i andre tråder som, siste ordet, si noe helt uinteressant, hvor er hoppetaujenta, og mange andre - der tar man hverandre på kornet og får en real latter. Personligheter som @Jerry Lee, @Kruset, @mia83, @Hoppetaujenta, @Luna Llena, @Rumle, @Chantielle, @SVK, @LiseTV, @SoWhat?, @Dr. A. Kula, @Dr. Ops, @Sola de, @Fru N, @Fr. Akk, og maaaaaange andre med doktorgrad eller andre varmegrader på sitt område som lager komikken på stedet og refererer ikke til andre komiske situasjoner.... Vi får se hvor lenge det er liv i tråden. Kanskje tar jeg feil, og det ville jo vært bra for alle. 4
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2019 #5 Skrevet 20. desember 2019 (endret) 4 timer siden, Cinnamondiva skrev: Si noe vanvittig morsomt. Ok: "Noe vanvittig morsomt!" Endret 20. desember 2019 av Hoppetaujenta 3
Dr. A. Kula Skrevet 20. desember 2019 #6 Skrevet 20. desember 2019 9 timer siden, Keikolina skrev: Googel home har mange bra vitser. Hva gjør en Østlending i Bergen? Drar rett vest 😂 Så tørre og jævlige så man må bare le. Om man skal si noe vannvittig morsomt kan man ikke komme med tørre vitser. Blødmer - derimot, kan gå. Hvorfor kan ikke en Bergenser svømme under vann? - Bergenseren klarer ikke holde kjeft (munnen lukket)! 2
Sk57 Skrevet 20. desember 2019 #7 Skrevet 20. desember 2019 Glem å styre og vaske i alle kriker og kroker til jul.Det er Jesusbarnet som kommer ,ikke Helsedirektoratet.😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå