Gå til innhold

Jul på Høyfjellshotell??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med dette fra før av? Jeg og kjæresten har bestilt opphold på høyfjellshotell i jula. Det jeg lurer på er om det er noen måte å gjøre det litt mere "hjemmekoselig" på hotellrommet?? Jeg tenkte telys, ta med Apple TV om det går? men har dere noe mere tips? :) Vil jo kose oss max

Anonymkode: c4a72...43f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone?:)

Skrevet

No one ! :)

Anonymkode: 6973c...ff6

Skrevet

hmmmm ok 

Skrevet

Vel kanskje noen ullpledd, duftlys, julemusikk. 

Skrevet

Brente mandler, duftlys som lukter kanel, ullsokker, gode julefilmer og julekaker! 

Anonymkode: 365fe...45a

Skrevet

Hvorfor drar dere på hotell i jula? 

Anonymkode: 667b6...ca6

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drar dere på hotell i jula? 

Anonymkode: 667b6...ca6

Jeg kunne tenkt meg det i år, men var for sent ute mtp kapasitet hos hotellene. 

Det er første året uten pappa blant oss, og vi blir bare tre på julaften. Det er tøft nok fra før, så jeg tenkte at det kunne være fint å komme bort i andre omgivelser, men fortsatt få julemat, god stemning osv. 

Anonymkode: f91bf...766

Skrevet

Ta med eget ullpledd og pute, ville jeg gjort. Musikk var også en god ide. Kortspill og spill. Spørrebok. Tøfler. 

Anonymkode: 1c3b8...8c2

• Liker 2
Skrevet

Bare ikke glem den lydpotten.

Anonymkode: 70efa...f12

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta med eget ullpledd og pute, ville jeg gjort. Musikk var også en god ide. Kortspill og spill. Spørrebok. Tøfler. 

Anonymkode: 1c3b8...8c2

Tusen takk for svar :) Gode tips! Tror dere at det blir problemer av å tenne noen telys på hotellrommet? Tenker om brannvarslerne er "over sensitive" ? :)

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar :) Gode tips! Tror dere at det blir problemer av å tenne noen telys på hotellrommet? Tenker om brannvarslerne er "over sensitive" ? :)

Sjekk i resepsjonen, eller ta med LED-lys. 

Anonymkode: f91bf...766

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...