Gå til innhold

Flere som får julestemning av filmer og serier som ikke handler om jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å få det, spesielt av amerikanske filmer fra 80 tallet. Kanskje fordi de ofte har blitt sendt i julen... Flere som har filmer eller serier som ikke handler om jul, men som du får julestemning av?

Anonymkode: 0103c...851

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får julestemning av Bridget Jones dagbok. Har alltid pleid å se den i julen :) 

• Liker 6
Skrevet

Får julestemning av Harry Potter! Tror det er fordi de ofte sendes på tv i julen.

Anonymkode: 920d4...2a9

• Liker 6
Skrevet

Harry Potter filmene. Vi hadde tradisjon å se dem hver romjul før vi fikk barn. 

• Liker 3
Skrevet

The Breakfast club

Forrest Gump

Skrevet

Flåklypa Grand Prix, Bridget Jones, Paddington, Harry Potter, Forrest Gump, Olsenbanden. Mest fordi de sendes i jula. 

Skrevet

Notting Hill får jeg julestemning av. 

Anonymkode: 212bf...c93

• Liker 1
Skrevet

Synes det er gøy med kleine julefilmer 🤪 Kan gjerne se gode gamle fra 80-tallet også (både julefilmer og ikke).

Men - Harry Potter - Må alltid se de i jula, blitt tradisjon for meg. Men jeg har ikke alle selv, noen som vet når og hvilken kanal de sendes på tv i jula?? 

Anonymkode: ea533...5f0

• Liker 1
Skrevet

You've got mail

Anonymkode: d33fe...3ee

• Liker 2
Gjest Alkoholist
Skrevet

Tre nøtter til askepott er jo egentlig ikke en julefilm, men mange får julestemning av den. 

Skrevet

Harry Potter og Ringenes Herre

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

You've got mail

Anonymkode: d33fe...3ee

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er gøy med kleine julefilmer 🤪 Kan gjerne se gode gamle fra 80-tallet også (både julefilmer og ikke).

Men - Harry Potter - Må alltid se de i jula, blitt tradisjon for meg. Men jeg har ikke alle selv, noen som vet når og hvilken kanal de sendes på tv i jula?? 

Jeg tror ikke Harry Potter går denne julen??!! Har sett på tvguiden men virker ikke som noen skal sende de. Harry Potter er jul for meg og.

Anonymkode: 14205...df0

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke Harry Potter går denne julen??!! Har sett på tvguiden men virker ikke som noen skal sende de. Harry Potter er jul for meg og.

Anonymkode: 14205...df0

Whaaat!!??? Nei det er jo helt krise!! 😱😭😭

Prøvd å google, men får bare gamle treff 😟

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...