Gå til innhold

Seksuelt overgrep

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ett år siden ble jeg utsatt for et seksuelt overgrep av en jeg tidligere holdt på med. Jeg forsøkte å "glemme" hendelsen ved å ikke tenke på det. Dette fungerte i noen måneder. Den siste tiden har jeg tenkt masse på hendelsen, og føler meg ganske ekkel. Jeg har problemer med å ha sex med andre gutter. Noen ganger må jeg stoppe fordi jeg holder på å begynne å gråte, mens andre ganger blir jeg så trang nedentil at han ikke får den inn. Andre som har hatt dette problemet? Tok det lang tid før det gikk over?

Anonymkode: ca81d...e46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde seksuelt overgrep i tenårene. Problemene begynte ikke før mange år etterpå. Gikk så langt ned i kjelleren at jeg hadde lyst til å avslutte alt. Så søkte jeg hjelp fordi jeg ville jo bli bra igjen. Og det hjalp faktisk! 

Kan ikke påstå at jeg er problemfri i dag, men ting er mye bedre! Søk hjelp, snakk om det og ikke minst ikke føl deg presset til å ha sex hvis du plutselig ikke har så veldig lyst selv om dere har påbegynt akten. Kan kanskje tilogmed være lurt å ta en pause fra sexlivet. 

Lykke til ❤️

Anonymkode: 906c4...bcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...