Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her inne som har psykiske sykdommer eller som sliter med psyken? Det er mange surmaga svar å få her inne så, jeg tenker kanskje det kan være årsaken... 

Anonymkode: 8610d...a2d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste typer mennesker er vel representert her. Noen tåler ikke det ene, og noen tåler ikke det andre. Noen tåler slett ikke det tredje. 

• Liker 1
Skrevet

Det er også hverdags-sadiser som liker å trykke folk ned. Sikkert folk her som onanerer og får orgasmer til de onde kommentarene sine. De lukker øynene og stønner når de fantaserer om smertene din påfører deg.

Anonymkode: eaf92...0f1

Skrevet

Og andre igjen er gode mennesker med reflekterte meninger. Som i verden ellers finnes det all slags folk her på KG.

Anonymkode: 1b2ca...636

Skrevet

Mange av kvinnene her inne kunne ha vært "sjefsnonner" i kloster hvis de hadde levd i middelalderen, eller ansatte på psykiatriske sykehus i England på 1800-tallet. Ja, jeg snakker om sadister. 

Anonymkode: 93e43...066

Skrevet

Jeg har nylig postet en tråd. Der har det vært innlegg fra flere typer, en god del ekle folk. MEN også veldig mange gode folk som har brukt tid på å skrove lange innlegg med støttende og fine ord. 

Hvis folk bare tenkte litt ekstra på hvor mye både negative og positive kommentarer betyr for mottakeren... Det er undervurdert.

Anonymkode: f0e5b...baf

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange her inne som har psykiske sykdommer eller som sliter med psyken? Det er mange surmaga svar å få her inne så, jeg tenker kanskje det kan være årsaken... 

Anonymkode: 8610d...a2d

Surmaga kan du være selv!! 

Anonymkode: 2be78...d45

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange av kvinnene her inne kunne ha vært "sjefsnonner" i kloster hvis de hadde levd i middelalderen, eller ansatte på psykiatriske sykehus i England på 1800-tallet. Ja, jeg snakker om sadister. 

Det er ikke mitt inntrykk. Hva tenker du om en del av mennene?

Anonymkode: 05003...593

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mitt inntrykk. Hva tenker du om en del av mennene?

Anonymkode: 05003...593

Hvorfor ikke? Mange av mennene prøver bare å tøffe seg som vikingene gjorde da de reiste på tokt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...