Gå til innhold

Mat for svigers... og ikke minst mamma...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å innvitere våre foreldre til middag hjemme hos oss, men aner ikke hva jeg skal servere. Pappa er "grei skuring", han liker det meste, og kommer til å bli fornøyd (og litt stolt, håper jeg) uansett hva jeg lager. Tror egentlig det samme om svigerfar, men jeg vet at han ikke er særlig glad i fugl, så det må jeg styre unna. (I tillegg er han litt traust i matveien) Det er vel helst damene som er "problemet". (Les mellom linjene, og dere skjønner at jeg har behov for å imponere litt her :sjokk: )

Trenger forslag til mat som er god, ikke tar for lang tid, som tåler å stå litt (altså ikke sufflét). Er ok på matlaging, så jeg tåler en liten utfordring, men den må ikke bli for stor... :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wok. er enkelt, du kan kutte opp alt på forhånd og så varme det opp når de setter seg til bordet, det ser dritbra ut med masse forskjellige rare ting og farger, og så er det sunt; så blir damene glade når de kan spise så mye de vil uten å bli feite ;)

Skrevet

fiskesuppe med craime fraise/rømme... Har ikke oppskrift for hånden nå, men du finner sikkert oppskrifter på nettet hvis du søker litt.

Gjest gjest1
Skrevet

Ingenting sier at man er blitt voksen og flink på kjøkkenet som en god steik. Svinestek med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og en god saus?

Gjest Anonymous
Skrevet

Steik! Idiotsikkert. Enkelt å lage, og alle spiser vel det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...