Gå til innhold

Mange « vellykkede « narkomane i Oslo? Flere som har inntrykk av det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som har gode jobber, men likevel bruker dop nesten hver dag. Er det mange som gjemmer seg bak pene fasader?

Anonymkode: dda7a...81f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg er en av dem. 

Anonymkode: ad9fa...804

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, jeg er en av dem. 

Anonymkode: ad9fa...804

Hva sliter du med? Hvordan er en vanlig dag for deg?

Skrevet

Er ikke bare i Oslo det forekommer.....

Anonymkode: 1f4ca...d76

Skrevet

Var høytfungerende narkoman i mange år, ikke i Oslo da. 

Anonymkode: 59694...3f7

Skrevet

Det er svært mange av dem. En relativt stor fraksjon av disse igjen, får alvorlige problemer. Når nettverk, familie og jobb forsvinner, går det raskt utfor.

Jeg har møtt folk som i 10-20 år har gått på jobb, satt heroin på toalettet i lunsjen og røkt hasj i pausene, startet dagen med amfetamin for å holde det gående. Litt sobril før medarbeidersamtale, litt valium eller rivotril før et vanskelig møte, etc. Om de ikke klarer å slutte i tide, ender de opp med svært vanskelige og vonde liv. Jobben forsvinner fort etter en lang sykmeldingsperiode der man skal "rehabiliteres."

Jeg har aldri møtt én som ikke på et tidspunkt har sagt "jeg har full kontroll og kan slutte når jeg vil." De identifiserer seg ikke med de brukerne som har tråkket over kanten av stupet. Men mange av dem havner der selv, bare de holder det gående lenge nok.

Anonymkode: e89ec...d1a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva sliter du med? Hvordan er en vanlig dag for deg?

Livet føles kanskje meningsløst? Hvis man har "alt" og man ikke føler at man trenger å jobbe for å oppnå noe så gjør det nok noe med en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...