AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 Elsker spenningen med det, og utro menn lar seg så latterlig lett rive med av vakre og sexy kvinner, og er så kåte at jeg får bruke dem når jeg føler for det! Perfekt når man vil være singel selv, men ønsker uforpliktende sex med noen man kjenner, og vil slippe alt maset om fast forhold..👍😋 Flere som har det sånn og tenner på det!?! Anonymkode: 3e16f...19b 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #3 Skrevet 19. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker spenningen med det, og utro menn lar seg så latterlig lett rive med av vakre og sexy kvinner, og er så kåte at jeg får bruke dem når jeg føler for det! Perfekt når man vil være singel selv, men ønsker uforpliktende sex med noen man kjenner, og vil slippe alt maset om fast forhold..👍😋 Flere som har det sånn og tenner på det!?! Anonymkode: 3e16f...19b Det er mer avtennende for min del. Men i nøden har selv fanden spist fluer Anonymkode: 9104f...4da 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #4 Skrevet 19. desember 2019 Vi er alle forskjellige, selv nyter jeg egen seksualitet mest når jeg må jobbe litt ekstra for å få nye menn, desto større er bonusen når de lar seg forføre, gang på gang! Har enda ikke møtt en mann som ikke lar seg friste eller blitt avvist, det er en kunst i seg selv å flørte, friste og forføre menn..❤️ Anonymkode: 3e16f...19b 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #5 Skrevet 19. desember 2019 Æsj, nei Anonymkode: 2cde9...63a 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #6 Skrevet 19. desember 2019 Det finnes flere narsissister, ja. Ingen uten sterke narsissistiske trekk ville tent på det. Ikke særlig flatterende, med andre ord. Anonymkode: f3cd0...548 14
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #7 Skrevet 19. desember 2019 17 minutter siden, AnonymBruker said: Det finnes flere narsissister, ja. Ingen uten sterke narsissistiske trekk ville tent på det. Ikke særlig flatterende, med andre ord. Anonymkode: f3cd0...548 😂 Anonymkode: 3e16f...19b
Gjest Alterego666 Skrevet 19. desember 2019 #8 Skrevet 19. desember 2019 Partneren min er slik. Jeg liker den sulten og seksuelle energien i henne.
Hr. Aktiv Skrevet 19. desember 2019 #9 Skrevet 19. desember 2019 Vil menn ha forhold? Leste på et annet forum der damer var drittlei menn som aldri ville noe annet enn å pule rundt. 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #10 Skrevet 19. desember 2019 16 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Vil menn ha forhold? Leste på et annet forum der damer var drittlei menn som aldri ville noe annet enn å pule rundt. Du må huske at det er forskjell på damene som uttaler seg. Jeg opplever også at menn stort sett vil ha faste forhold (uten at jeg holder på med utro menn av den grunn). Eller trodde du alle damer er helt like og har samme erfaring med menn? Anonymkode: 4287e...76a
Hr. Aktiv Skrevet 19. desember 2019 #11 Skrevet 19. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må huske at det er forskjell på damene som uttaler seg. Jeg opplever også at menn stort sett vil ha faste forhold (uten at jeg holder på med utro menn av den grunn). Eller trodde du alle damer er helt like og har samme erfaring med menn? Anonymkode: 4287e...76a Til meg har damer vært utrolig like ja. De sier og gjør ting akkurat likedan som de andre uten at de har noen tilknytning til hverandre og er på helt forskjellige plan i det virkelige liv. De er skremmende like faktisk.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #12 Skrevet 19. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker spenningen med det, og utro menn lar seg så latterlig lett rive med av vakre og sexy kvinner, og er så kåte at jeg får bruke dem når jeg føler for det! Perfekt når man vil være singel selv, men ønsker uforpliktende sex med noen man kjenner, og vil slippe alt maset om fast forhold..👍😋 Flere som har det sånn og tenner på det!?! Anonymkode: 3e16f...19b Dette er tull. Jeg har vært, er, og kommer alltid til å være utro. En av mine store utfordringer er nettopp å parat når min(e) elskerinner har lyst på sex. Jeg har verken tid og lyst til å stille opp alle de gangene hun ønsker det. Nå har jeg et avslappet forhold til mine elskerinner, og forventer det tilbake. Mange lovord fra deres side om at de også er det. I praksis fungerer det ikke slik. Senest i dag fikk jeg melding om at jeg måtte bli mer pågående, ellers ble det slutt. Jeg svarte selvfølgelig bare ok, da sier vi slutt. Anonymkode: 07f20...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #13 Skrevet 19. desember 2019 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Til meg har damer vært utrolig like ja. De sier og gjør ting akkurat likedan som de andre uten at de har noen tilknytning til hverandre og er på helt forskjellige plan i det virkelige liv. De er skremmende like faktisk. Ja, men da snakker du om kvinner som har deg som fellesnevner. Anonymkode: 4287e...76a 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #14 Skrevet 19. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er tull. Jeg har vært, er, og kommer alltid til å være utro. En av mine store utfordringer er nettopp å parat når min(e) elskerinner har lyst på sex. Jeg har verken tid og lyst til å stille opp alle de gangene hun ønsker det. Nå har jeg et avslappet forhold til mine elskerinner, og forventer det tilbake. Mange lovord fra deres side om at de også er det. I praksis fungerer det ikke slik. Senest i dag fikk jeg melding om at jeg måtte bli mer pågående, ellers ble det slutt. Jeg svarte selvfølgelig bare ok, da sier vi slutt. Anonymkode: 07f20...8ec Håper ikke det samme gjelder kona! Anonymkode: 4287e...76a
Heisenberg Skrevet 19. desember 2019 #15 Skrevet 19. desember 2019 Rart å alltid ville være nummer to... 4
Pia Sofia Skrevet 19. desember 2019 #16 Skrevet 19. desember 2019 Jeg er omvendt, jeg synes utro menn er turn off! Jeg har ikke respekt for dem og uten respekt, ingen sexlyst for min del! Jeg skjønner det med å slippe mas om forhold, men det gjør mannen så ynkelig og trist at det hjelper ikke. Det finnes helt sikkert unntak, men generelt er det sånn her for meg. 11
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #17 Skrevet 19. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker spenningen med det, og utro menn lar seg så latterlig lett rive med av vakre og sexy kvinner, og er så kåte at jeg får bruke dem når jeg føler for det! Perfekt når man vil være singel selv, men ønsker uforpliktende sex med noen man kjenner, og vil slippe alt maset om fast forhold..👍😋 Flere som har det sånn og tenner på det!?! Anonymkode: 3e16f...19b Jepp! Jeg syns det er så spennende og tennende selv. Har flørtet og truffet en fyr siden 2014, og har enda sporadisk kontakt. Han er gift og har 4 barn. Veldig godt kjent i byen her. Anonymkode: f2016...46e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #18 Skrevet 19. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker spenningen med det, og utro menn lar seg så latterlig lett rive med av vakre og sexy kvinner, og er så kåte at jeg får bruke dem når jeg føler for det! Perfekt når man vil være singel selv, men ønsker uforpliktende sex med noen man kjenner, og vil slippe alt maset om fast forhold..👍😋 Flere som har det sånn og tenner på det!?! Anonymkode: 3e16f...19b Nei Anonymkode: 9b9b7...656
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #19 Skrevet 19. desember 2019 Jeg har så lite respekt for utro menn at jeg automatisk får avsky, så å tenne på en... det har aldri skjedd, og det vil aldri skje. Det hadde nok vært på dette eget forhold hadde strandet også, om jeg tok min mann i utroskap. Jeg kan forstå at man kan bli lysten på andre og annet, egentlig synes jeg ikke det å ha sex med en annen er så ille heller, så lenge det er åpent og ærlig mellom partene i forhold, jeg kunne egentlig levd i et åpent forhold (ikke noe for ham), men når man har avtalt troskap, og likevel ikke klarer å motstå andre fristelser, men lyver og gambler med forholdet slik, da hadde min respekt for ham krasjet fullstendig. Alle treffer på fristelser. Å være så dum, så ulojal og ha så lite selvkontroll... NEI! Anonymkode: 202ac...0f0 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #20 Skrevet 20. desember 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: det er en kunst i seg selv å flørte, friste og forføre menn..❤️ Hehe.... tror du overvurderer dette altså. Det er vel hevet over en hver tvil at en kvinne kan få seg sex omtrent når og hvor hun vil. Menn er dyr. Mus er mus. Får de muligheten til et knull, biter de fleste på. Anonymkode: 2d363...1eb 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå