Gå til innhold

Jeg vet om en hund som har det helt forferdelig. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Meld selv også, du kan gjøre det anonymt på nett. Det er mer troverdig om du beskriver det selv. 

Anonymkode: 86e2f...5d2

Okei da gjør jeg det heller! Tusen takk

ts

Anonymkode: 5dd6d...f56

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg skal overta hunden idag når jeg er ferdig på jobb, jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå siden jeg har en chihuahua som er litt redd store hunder... Og denne border collien er ganske voldsom😅 Jeg skal la han få sove på gangen om natten, da jeg ikke vet om han gjør fra seg eller ødelegger ting siden han tross alt aldri har vært inne før.. Hvis det går bra å ha han inne og at han går sammen med chihuahuaen min så kan jeg vurdere å beholde han... Men leiligheten jeg skal bo i er på 30 kvadrat så passer vel ikke for en border collie😕 Men bedre plass enn garden han har hatt til nå...

Hvis ikke så må jeg prøve å gi han et godt hjem... Helst innen jeg flytter senest 15.januar, siden jeg begynner på Sonans 

Synd hvis jeg skal levere han på omplassringssenter hvor han må bo i garde igjen i måneder om ikke år...

Hva bør jeg gjør? 

Anonymkode: 3dd8d...482

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, jeg skal overta hunden idag når jeg er ferdig på jobb, jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå siden jeg har en chihuahua som er litt redd store hunder... Og denne border collien er ganske voldsom😅 Jeg skal la han få sove på gangen om natten, da jeg ikke vet om han gjør fra seg eller ødelegger ting siden han tross alt aldri har vært inne før.. Hvis det går bra å ha han inne og at han går sammen med chihuahuaen min så kan jeg vurdere å beholde han... Men leiligheten jeg skal bo i er på 30 kvadrat så passer vel ikke for en border collie😕 Men bedre plass enn garden han har hatt til nå...

Hvis ikke så må jeg prøve å gi han et godt hjem... Helst innen jeg flytter senest 15.januar, siden jeg begynner på Sonans 

Synd hvis jeg skal levere han på omplassringssenter hvor han må bo i garde igjen i måneder om ikke år...

Hva bør jeg gjør? 

Anonymkode: 3dd8d...482

Gjør alt i din makt og gi denne mishandlede hunden et FANTASTISK liv 

Det er en veldig trist tilværelse å bo på omplasseringssenter.

Anonymkode: ea339...5e1

• Liker 2
Skrevet
På 19.12.2019 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg sender deg melding... Off det at bonden får et dårlig forhold med meg betyr egentlig ingenting i forhold til å bedre livet til den hunden 😕 For han kommer garantert til å vite det er meg... Men jeg klarer ikke å ha dette på samvittigheten mer

Anonymkode: 5dd6d...f56

Neida, sier han noe, kan du bare svare at du nevnte hunden for en venninne en gang, og at hun må ha fortalt det videre til folk du ikke kjenner eller noe. Lat som ikke noe. Det er ikke forbudt å nevne at man vet om en hund på en låve. 

Anonymkode: 1b0fc...91f

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan har det gått ?    Nå er det jo noen dager siden du skulle overta hunden.  Det første jeg tenkte var at du må finne en måte å la hunden få ut energien sin på . Altså ha langline og sykkle med den eller noe slikt , du vet jo selv hva som egner seg best der du bor. Men viktig at den får trøtte seg ut , slik at den er rolig inne .
Tusen takk til deg uansett ❤️  for at du prøver å gjøre noe for denne hunden .

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...