Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemor har alt, hun trenger egentlig ingenting, mat og kosmetikk er ingen vits å kjøpe, ikke opplevelser heller siden hun er veldig dårlig til bens og hun er halvveis blind. Hun har sagt hun ønsker seg kamferdrops, men syns det er litt kjipt. Noen tips ?

Anonymkode: 4f327...48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sengesett? Ga til bestemor et år og hun ble så glad :)

Skrevet
2 minutter siden, male32 skrev:

Sengesett? Ga til bestemor et år og hun ble så glad :)

Hun har mer enn nok sengetøy.

Skrevet

Vin, god sjokolade, god ullsinglet, god bodylotion uten for mye parfyme, noe til hobbyene hennes, bytte ut gamle håndklær, fotpleie, ett fint skjerf.

Anonymkode: f5c1a...635

Skrevet

Tøfler og nytt putevar har jeg pakket inn til min bestemor.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vin, god sjokolade, god ullsinglet, god bodylotion uten for mye parfyme, noe til hobbyene hennes, bytte ut gamle håndklær, fotpleie, ett fint skjerf.

Anonymkode: f5c1a...635

Takk, men dette er ikke noe som passe henne.

4 minutter siden, Muskath skrev:

Tøfler og nytt putevar har jeg pakket inn til min bestemor.

Skrevet

Bok, votter/hansker, brodder, skjerf o.l er ting jeg har gitt min bestemor opp gjennom årene

Anonymkode: c0c8d...f39

Skrevet

Lydbøker på et format hun kan bruke? Eller lydavisabonnement? 

• Liker 1
Skrevet

Fine pynteputer til sofa, ullpledd, lydbøker,

Skrevet
5 minutter siden, tussi680 skrev:

Fine pynteputer til sofa, ullpledd, lydbøker,

Hun kjøpte nye pynteputer i sommer og ullpledd fikk hun i fjor. Lydbøker bryr hun seg ikke om.

Huff, skal ikke være lett.

Skrevet

Jeg kjøpte abonnement på Norsk Ukeblad. 

Skrevet

Da min mamma ble så gammel, fikk hun ullsinglet og nye truser, hjemmelaget syltetøy og en liten boks hjemmelagde julekaker, drops, bygdebok som jeg leste høyt i for henne, duftolje til rommet, dusjsåpe og en god sjampo fra frisøren, time hos fotpleier, en konsert sammen med meg, tegninger fra barnebarna. 

Anonymkode: 45942...70a

Skrevet
3 minutter siden, Loke37 skrev:

Jeg kjøpte abonnement på Norsk Ukeblad. 

Hun er nesten blind, så det er ikke noe vits i.

Skrevet

Ønsker hun seg kamferdrops, så er det en fin gave. Gjerne sammen med noe annet, god kaffe eller konfekt kanskje. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun er nesten blind, så det er ikke noe vits i.

Tror du må droppe gave til henne i år. Mange gode forslag, men ingenting funker eller er "bra nok". 

Mitt forslag, inviter deg selv på besøk, lag middag og snakk sammen. Tid sammen setter de voksne mest pris på. 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Tror du må droppe gave til henne i år. Mange gode forslag, men ingenting funker eller er "bra nok". 

Mitt forslag, inviter deg selv på besøk, lag middag og snakk sammen. Tid sammen setter de voksne mest pris på. 

Forslagene er gode, men hun har allerede mye av disse tingene. og hun er veldig sær..

Skrevet
6 minutter siden, ♥ skrev:

Ønsker hun seg kamferdrops, så er det en fin gave. Gjerne sammen med noe annet, god kaffe eller konfekt kanskje. 

Ja, det blir vel til det, ikke lett med eldre som har alt.

Skrevet

Har du mulighet til å være der den 24 desember? Om du kan, er det julegave i seg selv for henne. En blomst, kanskje? Mamma likte blomstene hun fikk fra sine barnebarn.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Forslagene er gode, men hun har allerede mye av disse tingene. og hun er veldig sær..

Derfor foreslår jeg igjen, middag sammen. 

• Liker 1
Skrevet

Mer besøk av barnebarn eller familie? Mange eldre er ensomme og føler at de ser familien sin altfor sjeldent, iallfall hvis barn og barnebarn har flyttet bort fra hjemstedet... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...