Gå til innhold

En helt meningsløs tråd, MEN....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken side av sengen sover du på? Har sovet på høyre siden de siste 10 åra men mistenker at venstre siden må være bedre siden frua sover der, er den det?

Skrevet

Har aldri prøvd senga deres, men her sover jeg midt i senga. 

Skrevet

Her kommer det jo mange spørsmål opp. Hvor står man for å finne  ut rett side? Rett foran sengen med ansikt mot sengen, eller ved siden av sengen, med ansikt fra seng? o.s.v.

Prøver å være logisk ( er kvinne, så ikke sikkert det fungerer) Står da foran seng med ansikt mot seng, da sover jeg på høyre side. Vår sengs andre side er ikke god i heletatt, mannen vil ha myk madrass, så da vil jo ikke jeg ligge der, er mer ei dame som liker faste madrasser.

Skrevet

Jeg tenker at jeg står foran senga og ser den for meg når jeg ikke velger side. Men når jeg står opp så er det alltid på høyre side, sett forfra, på venstre side før jeg har stått opp. 
Velger du sengefasthet ut fra fastheten på drømmepartner?

• Liker 1
Skrevet
På 19.12.2019 den 17.54, Sandsafari skrev:

Hvilken side av sengen sover du på? Har sovet på høyre siden de siste 10 åra men mistenker at venstre siden må være bedre siden frua sover der, er den det?

Sover lengst vekke fra døren uavhengig av om det er V eller H side.

Skrevet

Jeg sover over alt i min seng og går inn og ut av den der jeg finner at jeg har lyst til det. :nigo: 

• Liker 1
Skrevet

Skal prøve å forklare det litt enkelt hvordan jeg kom fram til at jeg sover på høyre side.

Når man går inn på soverommet kommer man inn på venstre side av senga men når man står foran senga så er venstre side blitt høyre side og da sover jeg på motsatt side av høyre siden. For når jeg sover så kan høyre arm dingle ned mot gulvet mens venstre hånda ligger mot høyre side sett forfra.

Håper dette oppklarte litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...