skruf Skrevet 22. desember 2019 #21 Del Skrevet 22. desember 2019 Siden hun allerede har to dyre og varme dunjakker; hva med å heller kjøpe ei ullkåpe eller en ullfrakk av god kvalitet? Koster endel hvis du går for mest mulig ull og ikke syntetisk. En tredje dunjakke blir litt smør på flesk. Ei kåpe/frakk kan brukes til både finklær og til hverdagsklær, og er den av ull så er den også veldig varm. Velger du sort, grå, brun eller beige så kan den brukes til det meste av klær. Gå gjerne for enklest mulig design sånn at den ikke er umoderne neste år. Jeg f.eks har to ulike; ei sort ullkåpe med innsving i livet og enkel-knepping som rekker ned til knærne og en litt oversized sort frakk som går til midt på låret. Begge er mange år gamle, men fortsatt like fine 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #22 Del Skrevet 22. desember 2019 På 19.12.2019 den 19.00, Furuholmen skrev: De er vel ikke utslitt, men det er jo koselig og fint med noe nytt. Canada Goose jakka er mye brukt, og begynner derfor å få litt slitasjeskader... Men spørsmålet var jo ikke om jeg burde kjøpe ny jakke eller ikke. Jeg vil kjøpe en ny jakke, og lurer på hvilken jeg skal velge Jeg ville blitt stressa av å få ei ny jakke når jeg allerede hadde. Man trenger liksom ikke mange vinterjakker. Tar plass, og så føler man seg som en materialistisk idiot, særlig hvis det er sånne dyre merkegreier. Anonymkode: 155c2...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #23 Del Skrevet 22. desember 2019 På 20.12.2019 den 13.41, Furuholmen skrev: Hva med denne? Ni tusen!!! Er du riktig navla? Veldig kjedelig farge, nesten ingen kler beige, det kan være så in det bare vil.... Anonymkode: 155c2...a90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #24 Del Skrevet 23. desember 2019 Bor hun i Oslo eller storby? Kjøp en klassisk jakke, med få detaljer, der det er enten ingen pels på kragen, eller at den kan tas av ved behov. Hvilken jakke nøyaktig, velger du etter prisklasse. For Jean Paul fra Vic eller Swims Davos koster jo halvparten av Fleischer eller Cedrico. Eller kanskje kjøpe litt mer trendy jakke, som vil kanskje gå ut av mote men veldig inn akkurat nå, sånn type oversize boblejakke som denne fra Zara https://www.zara.com/no/no/vannavstøtende-vattert-ytterjakke-p00518268.html?v1=39551747&v2=1281623 Bor jenta på landet, derimot, kan du kjøpe ei jakke med masse detaljer og pelskrage... Anonymkode: a61a9...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furuholmen Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #25 Del Skrevet 23. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bor hun i Oslo eller storby? Kjøp en klassisk jakke, med få detaljer, der det er enten ingen pels på kragen, eller at den kan tas av ved behov. Hvilken jakke nøyaktig, velger du etter prisklasse. For Jean Paul fra Vic eller Swims Davos koster jo halvparten av Fleischer eller Cedrico. Eller kanskje kjøpe litt mer trendy jakke, som vil kanskje gå ut av mote men veldig inn akkurat nå, sånn type oversize boblejakke som denne fra Zara https://www.zara.com/no/no/vannavstøtende-vattert-ytterjakke-p00518268.html?v1=39551747&v2=1281623 Bor jenta på landet, derimot, kan du kjøpe ei jakke med masse detaljer og pelskrage... Anonymkode: a61a9...2e4 Bor ikke i en storby akkurat, men hva har det å si egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #26 Del Skrevet 23. desember 2019 On 12/22/2019 at 9:57 AM, AnonymBruker said: Jeg ville blitt stressa av å få ei ny jakke når jeg allerede hadde. Man trenger liksom ikke mange vinterjakker. Tar plass, og så føler man seg som en materialistisk idiot, særlig hvis det er sånne dyre merkegreier. Anonymkode: 155c2...a90 Stresset av å ha tre jakker? Da har man også problemer... Anonymkode: 66365...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå