AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 Barnet er blitt mobbet over flere år uten at skolen har grepet inn. Nå skal det lages aktivitetsplan. Hva kan vi forvente at en sånn plan skal inneholde? Hvor lenge pleier tiltak å vare? Og har det egentlig noe for seg? Hva er andre sine erfaringer? Vil gjerne ha råd og forslag til gode tiltak hvis noen har noe å komme med. Anonymkode: 41693...313
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #2 Skrevet 19. desember 2019 Har bare erfaring fra barnehagen hvor min sønn ble mobbet, slått og trakkasert på det groveste, ingen gjorde noe, de benektet til og med å ha sett at det skjedde🤮 Anonymkode: 56b5d...cde
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #3 Skrevet 19. desember 2019 Nå er jeg ikke i din situasjon. Men hvis du ikke opplever bedring for ditt barn, så ville jeg ikke ventet for lenge med å bytte skole. Lykke til! Anonymkode: e96af...cc9
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #4 Skrevet 19. desember 2019 Aktivitetsplan skal vise til at tiltak blir gjennomført. Tiltakene er i forhold til ditt barn, og skal ikke beskrive hva som blir gjort i forhold til andre barn. Men kan inneholde tiltak som går på gruppenivå, og tiltak hjemme. Det skal skrives logg over alt som blir gjort. Planen skal vurderes etter en gitt tid, og da skal den enten avsluttes, hvis målet som ble satt for planen er oppnådd, eller så må man sette inn andre tiltak og gjøre en ny vurdering etter en tid. Slik går det til målet for planen er oppnådd. Anonymkode: 25351...41f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå