AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 Dame her. Jeg lurer på om menn kan føle på det samme etter en ONS som jeg gjorde? Dvs en ufattelig tomhet og ensomhet etterpå? Er lenge siden nå men frister ikke til gjentakelse for å si det sånn. Anonymkode: ce373...32e 1
Horten Market Skrevet 19. desember 2019 #2 Skrevet 19. desember 2019 Her blir ikke orgasmen det store uten at det er en god emosjonell relasjon. Aller best når jeg kan tenke at jeg elsker henne idet ladningen sendes.
Gjest Jan_45 Skrevet 19. desember 2019 #3 Skrevet 19. desember 2019 Gjorde det tidligere når jeg mixet for mye sammen av opplevelse, alkohol, følelser osv. Ble fylt med tomhet på en måte. Det var ofte uklare intensjoner fra begge kanter og det var ingen god følelse man satt igjen med da. Nå er jeg tydligere på å kommunisere i forkant hva jeg tenker, kjenne på følelsen av at jeg er tiltrukket, men ikke legge noe mer i det enn det. Jeg er ærlig på det både ovenfor meg selv og partneren. Samtidig dyrker jeg begjæret, oppfører meg ordentlig og kjenner på (og aksepterer) hva det egentlig handler om.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #4 Skrevet 19. desember 2019 De gangene jeg føler meg dritt etter sex så er det fordi jeg hadde ølbriller og ikke liker det jeg ser morningen etterpå, men en gang følte jeg meg dritt fordi hun jeg lå med hadde egentlig bare vært frekk og ekkel mot meg hele kvelden før og morningen etter. Jeg var bare kåt og hun hadde store. Følte jeg hadde synet lavere enn noen gang selv om jeg har vært med kvinner som ser betydelig dårligere ut. Hun sa « Du får en spesiell plass på listen min. Du ble nummer 30» ugh æsj. For en ting å si... Anonymkode: 1c942...7f9 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #5 Skrevet 19. desember 2019 Høl er høl. Noen ganger kan det være bedre med ons enn samboer, andre ganger er det bedre med elskerinna enn ons, flest ganger er det best med samboer. Vet ikke om det ga deg noe, men denne mannen trenger variasjon i hverdagen 🤫 Anonymkode: 1d9a5...46f 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #6 Skrevet 19. desember 2019 føler meg som en vinner etter ONS. hvorfor? fordi å få seg noe som mann er krevende, hvertfall for meg, selv om jeg er 5/10 utseende, ganske bra trent, høy nok, jordnær +++++++++++++++++++++ mvh mann Anonymkode: caade...dbd
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #7 Skrevet 19. desember 2019 Jeg er dame, men jeg tror de fleste menn ikke har sånne problemer etter ONS som vi damer ofte opplever. Tror at menn flest bare er glad for å få seg noe og fornøyd med det. For oss damer er det mer komplisert, selv om vi også kan ha glede av ONS er det like ofte (eller oftere) at vi ikke har glede av det og angrer på hele greia. Anonymkode: 59d48...a70 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #8 Skrevet 19. desember 2019 Lenge siden ons nå for har fast sexpartner. Men de siste par årene jeg hadde ons byttet jeg taktikk, jeg begynte å sjekke opp de mennene jeg ville ha, dermed slapp de å si masse svada som menn ofte gjør for å få sex. Da gikk tomhetsfølelsen bort, da så jeg det for nettopp det det var, sex og kun det. Før når menn sjekket opp meg kunne jeg finne på å tro på alt det fine de sa og alt de lovde, da fikk jeg en tomhetsfølelse dagen etter. Selv om jeg i utgangspunktet visste at ons er kun sex, men ble påvirket av det fine de sa. Anonymkode: 9a195...537 3
Hr. Aktiv Skrevet 19. desember 2019 #9 Skrevet 19. desember 2019 Har en ons på min cv. Det blir bare med den også. Må ha noe mere fast. Bare pule gir meg ingenting. Da tar jeg meg heller en runk. Må ha tilgang til masse kos. 3
SinEater Skrevet 19. desember 2019 #10 Skrevet 19. desember 2019 Driver ikke med ONS, er jeg på byen så er det for å ha det gøy med venner. Ikke jakte etter kvinnfolk. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #11 Skrevet 19. desember 2019 32 minutter siden, SinEater skrev: Driver ikke med ONS, er jeg på byen så er det for å ha det gøy med venner. Ikke jakte etter kvinnfolk. D skjer online like mye som på byen. Ts Anonymkode: ce373...32e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #12 Skrevet 19. desember 2019 Ts Til og med one day stand har det vært tilbud om online Anonymkode: ce373...32e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #13 Skrevet 19. desember 2019 52 minutter siden, Hr. Aktiv said: Har en ons på min cv. Det blir bare med den også. Må ha noe mere fast. Bare pule gir meg ingenting. Da tar jeg meg heller en runk. Må ha tilgang til masse kos. Skulle likt å truffet deg!😘 Anonymkode: 1adc8...762 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #14 Skrevet 19. desember 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle likt å truffet deg!😘 Anonymkode: 1adc8...762 Bare glem d vi er 1000 andre damer som ønsker det samme. Blir en gedigen chick fight😂. Ts Anonymkode: ce373...32e
SinEater Skrevet 19. desember 2019 #15 Skrevet 19. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: D skjer online like mye som på byen. Ts Anonymkode: ce373...32e Er såpass passiv online at det ikke blir no der heller 😂 1
Hr. Aktiv Skrevet 19. desember 2019 #16 Skrevet 19. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare glem d vi er 1000 andre damer som ønsker det samme. Blir en gedigen chick fight😂. Ts Anonymkode: ce373...32e Det er lite kø her så ventetiden er kort. Blir gjerne med på en tur i marka jeg. Lite slossing er det også.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #17 Skrevet 19. desember 2019 8 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er lite kø her så ventetiden er kort. Blir gjerne med på en tur i marka jeg. Lite slossing er det også. Tar du ca 20 min som ett gjennomsnittlig legetime så kommer en nå i mål tilslutt 😂😂ts Anonymkode: ce373...32e
Hr. Aktiv Skrevet 19. desember 2019 #18 Skrevet 19. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar du ca 20 min som ett gjennomsnittlig legetime så kommer en nå i mål tilslutt 😂😂ts Anonymkode: ce373...32e Ofte kortere her. Har jeg fått snøret i bånn så slipper du ikke unna før jeg har kost ferdig bare så det er sagt.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #19 Skrevet 19. desember 2019 9 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ofte kortere her. Har jeg fått snøret i bånn så slipper du ikke unna før jeg har kost ferdig bare så det er sagt. Um... passe deg ... du vet ikke hvem jeg er😂😂😂. Er just ikke 23 Anonymkode: ce373...32e
Hr. Aktiv Skrevet 19. desember 2019 #20 Skrevet 19. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Um... passe deg ... du vet ikke hvem jeg er😂😂😂. Er just ikke 23 Anonymkode: ce373...32e Hadde du vært 23 så hadde du heller ikke fått napp om du aldri så mye ville. Jeg er øverst på næringskjeden så jeg frykter ingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå