AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 Jeg har tidligere skrevet noen innlegg her om min svigerfamilie og vår relasjon. Det har vært mye stygt, veldig mye stygt. Nå har vi hatt en krangel med de hvor det meste kom frem og manipulasjonsteknikker ble kastet ut over en lav sko. Jeg kom over denne artikkelen, og det er så sprøtt for det er som om det er mine svigerforeldre den er skrevet om. ALT som står i den har de gjort/sagt mot/til meg i alle år. Alle de 20 teknikkene blir hyppig brukt og det har vært en lang og endeløs karusell i flere år som ufrivillig deltaker i deres spill. Nye aktører har de dratt inn i tide og utide og det har faktisk vært et helvete. Nå har alt kommet for en dag og beskyldningene mot meg haglet inn. Jeg sa til de som sant var, at når de kaller meg ting, kommer med hånlige kommentarer, kjefter på meg (ja, for jeg har fått kjeft av svigerfar mange ganger for å trø feil), overser meg da synes jeg det er vanskelig gå tilbringe tid med dem. Svigermor har i tillegg hatt veldig grenseoverskridende atferd til tider hvor hun blant annet har tatt bilde av meg mens jeg sto i dusjen på ferie. Uten at jeg var klar over det. Det er mange flere like hendelser. Men nå er det nok. De avslørte seg så til de grader for min mann, og gjorde tilslutt slik at mitt beger rant kraftig over. Så nå er de ute for godt. Mannen min vil ikke se de igjen, og jeg vil ikke se de igjen. Flott. Her er forresten artikkelen som er så lik at man skulle tro den var skrevet om dem: https://thoughtcatalog.com/shahida-arabi/2016/06/20-diversion-tactics-highly-manipulative-narcissists-sociopaths-and-psychopaths-use-to-silence-you/ Interessant for alle som blir utsatt for manipulativ atferd. Godt å få det ut! Anonymkode: b89fa...1fd 1
Gjest Kvinne487 Skrevet 19. desember 2019 #2 Skrevet 19. desember 2019 Så utrolig synd at de har en slik svigerfamilie! Det er bra mannen din er på din side altså ❤️ Håper du har et godt forhold til din familie. Ønske deg alt godt!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #3 Skrevet 19. desember 2019 Jaja, du får feire at du har klart å manipulere mannen din til å kutte kontakten med sitt eget kjøtt og blod, godt jobba! Anonymkode: 2af21...4ba 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #4 Skrevet 19. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jaja, du får feire at du har klart å manipulere mannen din til å kutte kontakten med sitt eget kjøtt og blod, godt jobba! Anonymkode: 2af21...4ba Seriøst?? Mannen valgte det selv! Men du er vel svigermor? Husk en ting. Blod er ikke alltid tykkere enn vann! Anonymkode: 362f2...91e 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #5 Skrevet 19. desember 2019 Hvorfor i alle dage tok hun bilde av deg i dusjen? 🙈 Anonymkode: 85d60...af7 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #6 Skrevet 19. desember 2019 Tenker at du er temmelig skyldig i det dramaet selv. Håper ditt barn kutter deg ut når ungen er voksen så du kanskje får litt skyldfølelse for hva du har vært med på. Anonymkode: 2481c...9b7 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #7 Skrevet 20. desember 2019 57 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor i alle dage tok hun bilde av deg i dusjen? 🙈 Anonymkode: 85d60...af7 Ja, si det. Jeg vet ikke. Fant ut av det bildet et år etterpå, da viste hun meg det. Jeg ble så satt ut så stilte faktisk ingen spørsmål til det den gang. Silk har det vært i mange år, tusenvis av overtramp og jeg har holdt kjeft. For ett halvår siden begynte jeg å svare henne tilbake når hun kommer med hånlige kommentarer og er frekk med meg. Til slutt eksploderte jeg. Da har det vært slik i nesten ti år. Jeg forstår at noen her får behov for å hoppe på meg å gjøre meg til den stygge ulven med dette innlegget. Jeg har vært den stygge ulven i så mange år at det preller bare av. Jeg har forsøkt i åresvis å ha en ok relasjon til dem, men de hater meg. Og jeg har slettes ikke manipulert sønnen til å kutte kontakt, det valget tok han helt selv. Han er ferdig med dem. De har oppført seg på et vis som han virkelig ikke kunne leve med lengre. Men folkens, dette er ingen vanlig svigermor/datter konflikt. Her er det personlighetsforstyrrelse inni bildet som preger alt, det er ingenting å gjøre noe med. Så dere svigermødre som stort sett behandler familien fint men som trør feil innimellom, ikke føl dere truffet. Det er ikke dere som er verstinger. En utpreget narsissist er umulig å forholde seg til uavhengig om hun kommer som partner, svigermor eller mor. Anonymkode: b89fa...1fd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå