AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 Jeg er helt sikker på at da jeg var liten, leste jeg en kort fortelling, eller så en snutt om noe som handlet ca som følgende: En gutt i barnehage/barneskole alder var alene hjemme, foreldrene var på jobb. Han var syk, og/ eller så var det noe om et storesøsken som var sykt, tror det var en storesøster. Så lekte han med enten et dukkehus eller et musehull?? Da han var alene hjemme. Med noen mus, som gjorde at han ble liten. Var en trist fortelling og jeg tror det endte med at han muligens døde, men jeg var så liten da jeg leste eller så snutten at jeg ikke forsto helt. At det var noe man måtte tolke. Jeg er helt sikker på at jeg har fått med meg denne historien på en eller annen måte og at den gjorde inntrykk men jeg kan ikke huske hva den het, og uansett hva jeg søker på får jeg ikke opp det jeg søker etter. Anonymkode: dce14...e1c 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #2 Skrevet 19. desember 2019 Er ikke Per Pusling du tenker på? Anonymkode: db802...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå