AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 Har en baby på 11 uker. Faren hans tar seg ofte en snus, vasker ikke henda etterpå, løfter opp baby og går rundt med han. Jeg ønsker ikke at babyen vår skal utsettes for dette. Ønsker at han vasker hendene før han tar på baby og at ikke babyen er så nært ansiktet hans når han snuser. Far er helt uenig da det ikke er påvist at dette er skadelig. Jeg synes det er best å være føre var når det gjelder slikt. Noen tips til argumenter eller linker om dette? Anonymkode: eb258...d64
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #2 Skrevet 19. desember 2019 Du er hysterisk. Fryktelig hysterisk. På hvilke måte skulle dette være skadelig? Man utånder ikke farlige stoffer når man snuser på samme måte som med røyk. Anonymkode: 69834...6db 3
Bunuel Skrevet 19. desember 2019 #3 Skrevet 19. desember 2019 Såkalt passiv snusing vil føre til at MINST 50% av jordas befolkning dør. Det er LIVSFARLIG.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #4 Skrevet 19. desember 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er hysterisk. Fryktelig hysterisk. På hvilke måte skulle dette være skadelig? Man utånder ikke farlige stoffer når man snuser på samme måte som med røyk. Anonymkode: 69834...6db Hvorfor er det da frarådet å unngå samsoving dersom en av foreldrene snuser? Og det da uten snusen i munnen der og da. Han tar snusen inn og ut av munnen, tar på baby, baby putter hånda i munnen senere. Dette er da på ingen måte bra for baby? Anonymkode: eb258...d64 2
bebisss Skrevet 19. desember 2019 #5 Skrevet 19. desember 2019 Jeg er faktiskt enig her, hvor vanskelig er det å bare vaske henda sine etterpå? Man tar gjerne på smokken eller flaska eller ting babyen kommer til å stappe i munnen, og da med tobakk på. Mannen min snuser og han tenker ofte på dette og når vårt barn var liten baby så vasket han hendene hver gang. Koster en halv kalori å gjøre det og da unngår man å eventuelt utsette baby for noe skadelig og man slipper kverulasjoner fra fruen.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #6 Skrevet 19. desember 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det da frarådet å unngå samsoving dersom en av foreldrene snuser? Og det da uten snusen i munnen der og da. Han tar snusen inn og ut av munnen, tar på baby, baby putter hånda i munnen senere. Dette er da på ingen måte bra for baby? Anonymkode: eb258...d64 Fordi det ikke finnes forskning på det. De fraråder alt man ikke vet 100% sikkert at ikke er farlig - hvor enn hysterisk det er. Det er absolutt ingenting som tilsier at foreldrenes snusing er farlig for barn (med unntak av dersom ammende mødre snuser selvsagt). 11 minutter siden, bebisss skrev: Jeg er faktiskt enig her, hvor vanskelig er det å bare vaske henda sine etterpå? Man tar gjerne på smokken eller flaska eller ting babyen kommer til å stappe i munnen, og da med tobakk på. Mannen min snuser og han tenker ofte på dette og når vårt barn var liten baby så vasket han hendene hver gang. Koster en halv kalori å gjøre det og da unngår man å eventuelt utsette baby for noe skadelig og man slipper kverulasjoner fra fruen.. Du har aldri snust, eller? Man får da ikke tobakk på fingrene av å legge i en porsjonssnus. Løssnus er selvsagt noe annet. Anonymkode: 69834...6db 1
The Kitten Skrevet 19. desember 2019 #7 Skrevet 19. desember 2019 Babyen har det nok helt fint med en pappa snuser...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå