Lotte Skrevet 8. mars 2002 #1 Del Skrevet 8. mars 2002 Lurer litt på dette.... Min fotograf anbefaler oss å ta bildene før vielsen. Han er en anerkjent fotograf, og han sier at bildene som blir tatt før vielsen alltid blir best. Da er bruden nyfrisert, og ingen har tråket på kjolen. Minus er selfølgelig at brudgomen får se meg før vielsen. Egentlig passer det bra med vår kjøreplan å ta bildene før. Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #2 Del Skrevet 8. mars 2002 Gjør som dere selv føler for. Gjør det dere ikke noe å ta bilder før vielsen gjør dere det. For oss er det såpass viktig at brudgommen ikke ser bruden før vielsen, så bildene blir tatt etterpå. Dessuten har jeg ikke så mye tro på at frisyren og kjolen forandrer seg så mye på 1 time! Og mindre nervøs er man vel også etter vielsen? For meg blir det iallfall feil å ta bryllupsbildet før man faktisk er gift! Nettopp fordi at når man kikker på bildene senere var man jo ikke gift når bildene ble tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #3 Del Skrevet 8. mars 2002 Enig! Vi skal også gifte oss etterpå! Da vil man slappe av mye mer, og dermed tror jeg bildene blir bedre også! Viktig for meg også at min kjære ikke ser meg før jeg kommer gående oppover gulvet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #4 Del Skrevet 8. mars 2002 ...ehh.. jeg mente: Vi skal også TA BILDER etterpå! Dvs at vi skal gifte oss FØR vi tar bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 8. mars 2002 #5 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg ville aldri ta bilder FØR vielsen. Jeg tror at man får en "ekstra glød" i ansiket når man faktisk ER nygift! Det hadde blitt litt feil for oss å ta bilder først; 1. han ser meg i kjolen (spenningen forsvinner når jeg går arm i arm opp med min far) 2. vi er jo strengt tatt ikke gift enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 8. mars 2002 #6 Del Skrevet 8. mars 2002 Vi skal ta bilder etter vielsen (vi har også fotograf under vielsen..). Jeg synes, som det blir nevnt over, at det er et poeng at man faktisk skal være gift når bildene blir tatt! Når det gjelder dte med at bildene blir finere om man tar dem først, stiller jeg meg ganske tvilende til dette. Tror jeg hadde vært mye mer nervøs og anspent om bildene skulle tas først.. Liker også den tradisjonen med at brudgommen ikke skal se bruden før vielsen. Gleder meg veldig til å se uttrykket i øynene hans når han ser meg... _________________ ¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-08 09:21 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #7 Del Skrevet 8. mars 2002 Fotografen vår ønsket at vi tok bildene før, fordi vi da var spente og forventningsfulle. Hennes erfaring var at glansen i øynene og blikkene man sender hverandre var unik like før vielsen. Etter vielsen slapper man mer av (endelig er det over!), og holdningen og blikkene man sender hverandre blir ikke den samme. Det var i alle fall det vi ble anbefalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 8. mars 2002 #8 Del Skrevet 8. mars 2002 Selv skal vi ta bilder etter vielsen og dette er jeg jammen meg glad for. For det første skal ikke brudgommen se meg før vielsen! For det andre ville jeg ikke likt tanken på at bryllupsbildene våre ble tatt på et tidspunkt hvor vi faktisk ikke var gift. For mange har kanskje ikke dette den store betydningen, men for min del ville jeg synes det hadde vært litt stusselig i ettertid! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 8. mars 2002 #9 Del Skrevet 8. mars 2002 Vi skal ta bildene før vielsen. Det passet best for både oss og fotografen. Jeg gleder meg, og tror ikke bildene blir noe penere eller styggere av det. Hva er det som gjør at dere er så hysteriske for at brudgommen ikke skal se dere før vielsen?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #10 Del Skrevet 8. mars 2002 Synes det er en flott tradisjon at brudgommen ikke skal se bruden før hun går inn. Det gjør det hele ekstra spennende, og jeg kommer til å være kjempeglad for det i ettertid. det er sikkert flott ellers også, men ekstra romantisk og spennende blir det om han ikke har sett meg før jeg kommer inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 8. mars 2002 #11 Del Skrevet 8. mars 2002 Vi skal gifte oss samme sted som festen skal være. Slik planene ser ut i dag, ser det ut til at vi kommer til å ta bildene før gjestene kommer. Så blir det vielse med påfølgende velkomstdrink og fest. På den måten får vi også være med på å hilse gjestene velkommen før vi går til bords. Men jeg hadde vel kanskje sett litt annerledes på det om vi skulle gifte oss i en kirke. Da blir det liksom litt mer "tradisjonelt preg" over det hele.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jbkaarud Skrevet 8. mars 2002 #12 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg tviler ikke på fotografene når de sier at bildene blir best før, men jeg synes allikevel det ikke bør være avgjørende hvis man ønsker at brudgommen ikke skal se bruden før selve vielsen. Vi skal ta bildene før vielsen av flere årsaker, men jeg ser helt klart at det å ikke ha sett hverandre i forkant vil være veldig romantisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå