Gå til innhold

Trendy sigar?

Anbefalte innlegg

Gjest flåpakly
Skrevet

Jeg registrerer at noen jenter gjerne tar en sigar i ny og ne. De fleste røyker ikke sigaretter engang til vanlig.

Er det sent ungdomsopprør? Trassalder?

Eller er dette mer eller mindre erke-trendy?

Selv syns jeg sigar er skikkelig ÆSJ uansett hvem som damper den.

Gjest GreenSky
Skrevet

Tillater meg selv å komme med en teori til: Kan det være fordi... (dramatisk pause) ... de liker det?

Gjest Emera
Skrevet
Tillater meg selv å komme med en teori til: Kan det være fordi... (dramatisk pause) ... de liker det?

Kan jeg da aldri tenke meg... :ler:

Vel, sigaren har jo hittill vært forbeholdt gutta. Det har liksom ikke tatt seg ut at en dame satt med en sigar og nøt livet.

For den saks skyld, det er vel ikke så lenge siden det ikke var ansett som korrekt kvinnelig opptreden å valse gjennom et publokale med en halvliter i handa heller.

Se opp, damene inntar mannsbastionene med lynets hastighet... :wink: Og at det hele begynner som en "trend," er vel ikke så rart.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har i alle fall røyket sigar til spesielle begivenheter siden jeg var 18 år - dvs 9 år, nå. Og ja - jeg drikker til og med whisky også.

Skrevet

Har røyket sigar siden jeg var 16 ved spesielle anledninger. Og jeg synes det smaker kjempegodt.

Gjest Gjest
Skrevet

Har også røyket sigar ved spesielle anledninger i mange år!

(og drikker whisky og liker fotball også :o !)

:sjarmor:

Skrevet

La folk få røyke sigarer hvis de vil. Jeg gjør det selv noen ganger, men visste ikke at det var blitt en "trend". Hva bygger du den påstanden på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...