Totalya Skrevet 31. mai 2005 #1 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg blir så skremt av holdningen enkelte foreldre har til barn i bil. Såg nettopp noen som virkelig hadde skjønt hvor farlig det er å ha barnet på fanget; de hadde satt på ham hjelm Ser mange som kjører med små barn uten sete, særlig i framsetet. Og er det noe jeg innbiller meg, eller er besteforeldre også slappe med sikkerheten? Dersom jeg hadde mistanke om at mine foreldre ikke sikra gutten forsvarlig ville jeg blånekta på at han skulle fått sitte på! Det er faktisk barnas liv de leker med! At de ikke har råd til utstyr er ei dårlig unnskyldning, for det går an å låne, og setene er flyttbare! Det er selvfølgelig enkelte ting jeg også slurver med, er så langt i fra perfekt (bare litt ), men sikkerheten i bilen er jo livsviktig. Selv om du sjøl kjører som en gud, er det jo ikke sikkert de andre på veien gjør det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 31. mai 2005 #2 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg er så enig så enig. Her for ei tid tilbake så jeg mor, far og barn kjørende i bil til barnehagen. Far kjørte, mor satt i passasjersete framme, og barnet satt i mors fang! Helt sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mai 2005 Lurer på om disse foreldrene bruker belte selv... :-? Særlif de med barna på fanget, har de belte på seg selv, rundt både seg og barnet, eller ikke i det hele tatt. Skulle hatt :blaveis: skulle de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 31. mai 2005 #4 Del Skrevet 31. mai 2005 Såg nettopp noen som virkelig hadde skjønt hvor farlig det er å ha barnet på fanget; de hadde satt på ham hjelm :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 31. mai 2005 #5 Del Skrevet 31. mai 2005 Såg nettopp noen som virkelig hadde skjønt hvor farlig det er å ha barnet på fanget; de hadde satt på ham hjelm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. juni 2005 #6 Del Skrevet 1. juni 2005 Jammen,,,, har de på han hjelm så er det jo ikke farlig.. da slår han jo ikke hodet sitt vist de kræsjer! ehhhh... kanskje ikke enkelte mennesker er nok ikke helt smarte nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2005 #7 Del Skrevet 1. juni 2005 :o *riste oppgitt på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 1. juni 2005 #8 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg er kjempenøye med sikring i bil, men dessverre er ikke svigers like nøye. Må si det til dem gang på gang når de passer barna. Jeg blir så oppgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juni 2005 #9 Del Skrevet 1. juni 2005 Såg nettopp noen som virkelig hadde skjønt hvor farlig det er å ha barnet på fanget; de hadde satt på ham hjelm Jeg tolket dette som ironisk, jeg da! Ikke at Ayla2 mente at disse foreldrene var så himla smarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 1. juni 2005 #10 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg tolket dette som ironisk, jeg da! Ikke at Ayla2 mente at disse foreldrene var så himla smarte Og jeg tolker det som at alle forsto det,og var enig med henne.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 1. juni 2005 Og jeg tolker det som at alle forsto det,og var enig med henne.. :-) Bare for å oppklare så var jeg så absolutt ironisk!!! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå