AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 En du skal gi bort altså 🤓 Anonymkode: 18523...d7a
_nubbenella Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 Hmm, eg er i grunn fornøyd med alle sammen, trur dei vil falle i smak hos dei som skal få. Eg er vel kanskje aller mest nøgd med den til mor mi og besto mi. 1
abderitt Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 Veldig fornøgd med julegåvene til mamma og bestemora mi, då dei skal få heimestrikka gensera. Og veldig fornøgd med gåva til ein kompis, fekk tak i ein signert vinyl av eit band han er veldig fan av. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 Jeg tror jeg har truffet bra på alle gavene i år, men gleder meg aller mest til å se reaksjonen til sønnen min når han får det han ønsker seg aller mest, og som jeg har sagt er altfor dyrt. Anonymkode: cec89...1e3 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #5 Skrevet 20. desember 2019 Fornøyd med gavene til kjæresten. Bestilt blandt annet klokkeboks, og den var så mye finere og stiligere enn jeg trodde! Gleder meg til å gi den. Og gir han skikkelig god hodelykt til trugeturer i skogen og andre kveldsturer. Han har klaget på at snøfreseren ikke har lys, nå ser han godt fremover. Kjøpt et smykke i stilen han liker, og en kose pysj. Anonymkode: 86a28...6d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå