AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Ja... Jeg viste han var en opptatt mann når vi ble sammen, men nå føles det som jeg nesten ikke hr sett han på 1,5 mnd...! Vi har møttes en og annen gang ca annen hver uke hvor vi har spist, hatt sex og sovet sammen, men thats it! Han eier egen bedrift, er pappa (jeg er også mamma), trener, er med kompiser, osv osv osv! Den siste tiden har hn vært på flere jobbreiser, i bursdager, på helge julebord, jobbet dugnad, og masse masse jobbing! Og jeg kjenner nå at jeg ikke vet hvor mye mer forståelse og tålmodighet jeg klarer å ha ang dette.. Jeg prøver å holde meg selv opptatt med trening, skiturer, venninner, mine egne barn (så klart), juleforberedelser osv, men jeg skulle så ønske dette var noe vi kunne gjort (iallefall LITT) sammen!! Vi har kun vært sammen i 6 mnd, men han har hele tiden sagt at han ønsker å bli gammel sammen med meg (vi er begge godt voksne).. Og han prater som om han tenker langt frem og involverer meg i disse planene... Og jeg VIL jo også bli gammel med han, jeg elsker han jo. Men samtidig vil jeg ha mere TID sammen med han!! Slik det er nå føler jeg meg mest ensom og alene, og kjenner jeg savner han, men begynner å bli vant til det... Gidder liksom ikke forvente mer av han.. Føler også jeg derfor blir en dårligere kjærest.. Kjenner jeg ikke synes veldig synd i han om det er noe problemer i bedriften.. Det jeg heller tenker på er at det ENDA EN GANG blir mindre tid til oss og forholdet... Bør vel prate med han, men vet liksom ikke helt hvordan. Jeg elsker han som sagt og er redd for hva han vil tenke om jeg tar dette opp. Jeg at hadde han elsket meg (slik han sier), så hadde han prioritert tid med meg... Mens samtidig så VET jeg det er store utfordringer på jobben, og føler (og vil vel egentlig) at jeg bør støtte han, vøre forståelsesfull og tålmodig.. Nok en gang. Tar imot all hjelp her i natta 😒 Anonymkode: 30e87...ac7 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Vet akkurat hvordan du har det, bortsett fra at du faktisk ser mer til din kjæreste enn jeg gjør med min. Tror han har seriøse følelser for meg og ser langt frem, men jeg føler det er liten vits å planlegge 30 år frem. Er det når han blir pensjonist han skal ha tid til meg liksom? Tviler ikke på at min kjæreste elsker meg på ordentlig, men han har rett og slett ikke behov for å se meg så ofte. Det er sårende, selv om jeg ikke sier det til han. Gidder ikke mase meg til mer tid, da kan det heller bare være. Har bestemt meg for å ta tiden til hjelp og se om dette er noe jeg kan leve med i lengden. Har jo rikelig med alenetid til å tenke😣 Anonymkode: 9ecf0...d4e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #3 Skrevet 19. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet akkurat hvordan du har det, bortsett fra at du faktisk ser mer til din kjæreste enn jeg gjør med min. Tror han har seriøse følelser for meg og ser langt frem, men jeg føler det er liten vits å planlegge 30 år frem. Er det når han blir pensjonist han skal ha tid til meg liksom? Tviler ikke på at min kjæreste elsker meg på ordentlig, men han har rett og slett ikke behov for å se meg så ofte. Det er sårende, selv om jeg ikke sier det til han. Gidder ikke mase meg til mer tid, da kan det heller bare være. Har bestemt meg for å ta tiden til hjelp og se om dette er noe jeg kan leve med i lengden. Har jo rikelig med alenetid til å tenke😣 Anonymkode: 9ecf0...d4e Hvir lenge har dere vært sammen? Hvir lang tid tenker du å gi deg selv før du tar en avgjørelse..? Ts Anonymkode: 30e87...ac7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #4 Skrevet 19. desember 2019 Første bud i et forhold for min del er og bli prioritert. Hva er ellers vitsen med å være sammen? Og hvorfor blir du ikke inkludert i hans aktiviteter? Anonymkode: 025e5...719 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #5 Skrevet 19. desember 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første bud i et forhold for min del er og bli prioritert. Hva er ellers vitsen med å være sammen? Og hvorfor blir du ikke inkludert i hans aktiviteter? Anonymkode: 025e5...719 Der meste av hans aktiviteter er knyttet til jobb. Enten reiser, julebord, eller "vanlig" jobbing til langt ut på kveldene.. (22-23 ish) Når det gjelder bursdager og fester så har det kun vært han som har vært invitert.. Vi har som sagt kun vørt sammen i 6 mnd så det er ikke "offentlig på fb", og derfor kanskje ikke alle som vet.. Men ja jeg er enig. Å prioriterer tid sammen er utrolig viktig for meg!! Og når jeg verken blir eller føler meg prioritert så blir jeg fryktelig skuffet! Samtidig så sier fornuften min at han HAR det veldig travelt nå, så jeg håper jo bare det blir mer tid til "oss" nå i romjulen og i 2020.. Før det må det sies at den tiden vi faktisk har sammen er fantastisk! Selv om det kun er mat, sex og søvn i lag... Skulle bare ønske at vi kunne hatt mer middager, felles akitiveter, eller noe felles sosialt sammen... Vi bor liksom 300 m unna hverandre..! Ts Anonymkode: 30e87...ac7 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #6 Skrevet 19. desember 2019 I perioder av livet vil en jo kunne ha lite tid til en eventuell kjæreste. Dette tenker jeg er helt ok. Men, er det sånn at en til stadighet ikke blir prioritert så hadde det kjentes feil. Ikke vær redd for å si noe. Men ikke ta det opp på en sutrete / klage måte. Si du hadde såtte pris på litt tid med han. Om det er vanskelig for han, pga julebord, være med kompiser, dugnad så hadde jeg rett og slett trukket meg tilbake. Hadde prioritert meg selv. Anonymkode: 00c5f...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #7 Skrevet 19. desember 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja... Jeg viste han var en opptatt mann når vi ble sammen, men nå føles det som jeg nesten ikke hr sett han på 1,5 mnd...! Vi har møttes en og annen gang ca annen hver uke hvor vi har spist, hatt sex og sovet sammen, men thats it! Han eier egen bedrift, er pappa (jeg er også mamma), trener, er med kompiser, osv osv osv! Den siste tiden har hn vært på flere jobbreiser, i bursdager, på helge julebord, jobbet dugnad, og masse masse jobbing! Og jeg kjenner nå at jeg ikke vet hvor mye mer forståelse og tålmodighet jeg klarer å ha ang dette.. Jeg prøver å holde meg selv opptatt med trening, skiturer, venninner, mine egne barn (så klart), juleforberedelser osv, men jeg skulle så ønske dette var noe vi kunne gjort (iallefall LITT) sammen!! Vi har kun vært sammen i 6 mnd, men han har hele tiden sagt at han ønsker å bli gammel sammen med meg (vi er begge godt voksne).. Og han prater som om han tenker langt frem og involverer meg i disse planene... Og jeg VIL jo også bli gammel med han, jeg elsker han jo. Men samtidig vil jeg ha mere TID sammen med han!! Slik det er nå føler jeg meg mest ensom og alene, og kjenner jeg savner han, men begynner å bli vant til det... Gidder liksom ikke forvente mer av han.. Føler også jeg derfor blir en dårligere kjærest.. Kjenner jeg ikke synes veldig synd i han om det er noe problemer i bedriften.. Det jeg heller tenker på er at det ENDA EN GANG blir mindre tid til oss og forholdet... Bør vel prate med han, men vet liksom ikke helt hvordan. Jeg elsker han som sagt og er redd for hva han vil tenke om jeg tar dette opp. Jeg at hadde han elsket meg (slik han sier), så hadde han prioritert tid med meg... Mens samtidig så VET jeg det er store utfordringer på jobben, og føler (og vil vel egentlig) at jeg bør støtte han, vøre forståelsesfull og tålmodig.. Nok en gang. Tar imot all hjelp her i natta 😒 Anonymkode: 30e87...ac7 Setter han ikke av tid i nyforelska fasen så blir det jo ikke bedre heller Anonymkode: 7487d...a0e 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #8 Skrevet 19. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: I perioder av livet vil en jo kunne ha lite tid til en eventuell kjæreste. Dette tenker jeg er helt ok. Men, er det sånn at en til stadighet ikke blir prioritert så hadde det kjentes feil. Ikke vær redd for å si noe. Men ikke ta det opp på en sutrete / klage måte. Si du hadde såtte pris på litt tid med han. Om det er vanskelig for han, pga julebord, være med kompiser, dugnad så hadde jeg rett og slett trukket meg tilbake. Hadde prioritert meg selv. Anonymkode: 00c5f...2cf Ja jeg forstår at jobb og barn kommer først, men det er "alt det andre" som plager meg at det går "forann" forholdet vårt.. Samtidig så har de sosiale aktivitetene vært de helgene jeg har hatt ungene mine, så kan nesten ikke forvente at han skal være sammen med meg og "leke mor, far og barn".. Eller kan jeg det..? Ta Anonymkode: 30e87...ac7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #9 Skrevet 19. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Setter han ikke av tid i nyforelska fasen så blir det jo ikke bedre heller Anonymkode: 7487d...a0e Tenker egentlig det samme jeg også.. Men så vil jeg liksom ikke mase på han, for jeg vil ikke øre sammen med han for at jeg maser meg til det, men fordi han selv vil det.. Samtidig så håper jeg det snart skal roe seg slik at vi får mer tid sammen som vi hadde de første 2 mnd av forholdet.. Ts Anonymkode: 30e87...ac7
MakeItHappen Skrevet 19. desember 2019 #10 Skrevet 19. desember 2019 Jeg er i en noe lik situasjon, og av og til føler jeg meg mer som en elskerinne enn en kjæreste. Skal se det an over nyttår, for så å ta det opp om det ikke bedrer seg. Vi ser hverandre kun annenhver uke pga barn. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #11 Skrevet 19. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg forstår at jobb og barn kommer først, men det er "alt det andre" som plager meg at det går "forann" forholdet vårt.. Samtidig så har de sosiale aktivitetene vært de helgene jeg har hatt ungene mine, så kan nesten ikke forvente at han skal være sammen med meg og "leke mor, far og barn".. Eller kan jeg det..? Ta Anonymkode: 30e87...ac7 Nei, du blander da ikke barna inn i forholdet enda!! Anonymkode: 69eff...47f 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #12 Skrevet 19. desember 2019 Dette minner meg veldig om en periode hvor jeg fant en ny fyr. Trodde vi hadde gjensidige følelser og tankegang. Han ga hvertfall verbalt uttryk for det. Endte opp med å innse at han var en løgner og bedrager. Tiden på «jobb» og «barn» var andre damer. Alt var løgn! Truende var han på slutten også. Ubehagelig type. Håper du ikke er i noe lignende. Men som nevnt ovenfor, om han ikke prioriterer deg mer i nyforelsketperioden, kommer nok dette neppe til å endre seg. Anonymkode: 7a5d4...c57 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #13 Skrevet 20. desember 2019 På 19.12.2019 den 13.19, MakeItHappen skrev: Jeg er i en noe lik situasjon, og av og til føler jeg meg mer som en elskerinne enn en kjæreste. Skal se det an over nyttår, for så å ta det opp om det ikke bedrer seg. Vi ser hverandre kun annenhver uke pga barn. Samme her! ser hverandre maks et par ganger i uken. Vet ikke om jeg gidder å snakke om det en gang. Når man ikke forstår at å treffes så lite over tid ikke går i et forhold? Ikke tar mye mer initiativ selv til at det skal bli mer og det bare kommer fra den ene parten meg, så er det neppe liv laga. Ser det an over noen mnd til om det ikke bedrer seg vesentlig er det vel tid for den vanskelige samtalen. Den blir da ikke om at vi må bruke mer tid sammen, men at forholdet er over. Trist for jeg er veldig glad i henne. Anonymkode: c0852...02d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #14 Skrevet 20. desember 2019 Hadde en ex som var mye av samme "ulla" som han som beskrives her (virker det som). For meg bare ødela det meg mer og mer at han aldri hadde "tid" til oss, og jeg begynte å føle meg mer og mer verdiløs. Toppa seg den dagen jeg ba om at han kunne avse 5 min ila dagen til å ringe meg (var noe viktig). Det hadde han ikke tid til. Derfor: ex den dag i dag. 🙃 Anonymkode: 87626...36e
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #15 Skrevet 20. desember 2019 Jeg synes også jeg ser kjæresten for skjelden. 2 ganger i uka max, ofte mindre. Det skal sies at jeg har vært ganske opptatt i ukedagene selv, så dette kan være delvis grunn. Men jeg har blitt skuffa når vi ikke har fått sett hverandre i helgene så mye som jeg har ønska. På sikt ønsker jeg også at vi skal reise bort sammen. Møte mer av slekt og venner. Har bestemt meg for at det neste halve året skal jeg få bedre kontroll på egen jobb og annen tidsbruk (begynte i ny jobb i høst). Hvis han ikke også rydder mer plass da, sier jeg takk for meg. Anonymkode: d99f2...f71
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #16 Skrevet 20. desember 2019 Man gir vel opp litt når det har gått en tid at det ikke blir bedre dessverre, er jo dumt for forholdet at det blir sånn men håper at ingen går i utroskapsfella.. Da er det bedre å gjøre det slutt! Bedre å ha god samvittighet enn å gå bak om ryggen for å ha sex for forholdet blir ikke bedre uansett.. Anonymkode: f7eb7...b18
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #17 Skrevet 11. desember 2024 Hvordan endte opp dette? Anonymkode: 26c23...3cc
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #18 Skrevet 18. desember 2024 Ja, hvordan gikk dette? Lurer jeg også på. Jeg er i samme situasjon nå. Tror han er glad i meg - men han er veldig opptatt og stresset. Over 1 uke siden jeg så han sist. Anonymkode: 39e30...f37 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #19 Skrevet 18. desember 2024 Hva er poenget med at han sier han vil bli gammel med deg? Han investerer jo ikke, dere må bli kjent og investere. Han kan ikke vite at han vil bli gammel med en han ikke kjenner/er sammen med. Heller ikke du. 6 mnd er niks nada med tid, når dere knapt ses. Usikker på om jeg ville gått videre i dette tilsynelatende forholdet. Anonymkode: 140fb...242
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #20 Skrevet 18. desember 2024 Problemet for min del er at momentumet forsvinner jo så tidlig i prosessen og med så liten tid sammen.. Interessen går ned og jeg går på en måte videre i eget hode.... Det er synd men tror som flere sier at om deter sånn i starten blir det iallfall ikke bedre med tiden.... Anonymkode: 9d2eb...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå