AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Jeg er en kvinne i trettiårene som har blitt singel og alenemor til 2 etter langt ekteskap. Har ikke tid eller lyst til å pleie et nytt forhold, men har aldri hatt en elsker eller ff som det også kalles. Men savner nærhet veldig iblant. Hvordan treffes folk og starter en slik relasjon? Positive og negative sider? Bor på et lite sted og tør ikke skaffe tinder, så redd for å møte kjentfolk der hehe. Anonymkode: 1b70b...4fb 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Med mindre du er veldig sexfiksert - hvilket gjelder de færreste - kommer det sjelden noe posittivt ut av sånne forhold. Vent til du finner deg en kjæreste. Anonymkode: c95d3...19f 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 Fordelen var at jeg fikk tilferdstilt et behov jeg hadde. Ulempen var når jeg fant meg noen innen BDSM miljøet, og av sluttet med ff. Han ble ikke happy 😛 Oh well. Jeg fant min ved at jeg skulle ha en ons med en kompis.. vi fant ut at vi var kompatible på sex delen, og fortsatte rettogslett bare å ha sex. Anonymkode: b805c...594 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Go for it, tenker jeg🙂 Ble selv singel for et halvt år siden, da også som gift i over et tiår, og jeg gikk rett på datingsider som sukker og møteplassen. Begynte å date dem jeg syntes var interessante, men merket jo at jeg ikke var klar for noe seriøst. Og barna er heller ikke klare for at jeg skal ha ny kjæreste. Så da jeg traff en god og grei mann jeg trivdes med, gled det over til et elskerforhold som vi begge trives i. Møter ham kun når jeg har alenetid, og lyst til å møte ham, og det funker veldig fint. Han vet jeg ikke ønsker noe mer seriøst enn det vi har nå, og det sier han at han er fornøyd med. Skal sies at jeg er veldig glad i sex, og han også, men vi gjør andre ting også. Så går gjerne på kino eller tar en middag sammen, uten at vi er et "par". Er mer et vennskap med fordeler 😉 Anonymkode: 15694...424 2
Gjest Jan_45 Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 Elskere eller ff er også noen du kan eksperimentere med, finne ut hva du liker, teste, leke og utforske de retningene du vil. Ofte er sånt sårt tiltrenkt etter et langt ekteskap, desverre.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #6 Skrevet 18. desember 2019 Problemet er at det pleier å oppstå følelser når man er så nære over tid. Har lest veldig mange tråder der dama blir forelsket. Så helt ærlig, så at jeg ventet og heller satset på en kjæreste når du er klar. Anonymkode: 194fc...4de
Hr. Aktiv Skrevet 18. desember 2019 #7 Skrevet 18. desember 2019 Som dame bør dette være grei skuring. Som mann opplever jeg at det blir lett følelser til damer ihvertfall hvis jeg gir full gass på sexen. Etter som jeg liker masse kos i tillegg til pulingen så faller de som fluer egentlig. Nå gjør ikke det noe for meg, men hvis utgangspunktet ikke var et forhold blir det litt komplisert. Uansett er det en risiko å ta å inngå et slikt forhold da det lett kan bli følelser. Når det er sagt så er det litt utfordrende å finne ei ff når man er mann. De fleste damer skal gifte seg på 3. date. 2
AndersenG Skrevet 19. desember 2019 #8 Skrevet 19. desember 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne i trettiårene som har blitt singel og alenemor til 2 etter langt ekteskap. Har ikke tid eller lyst til å pleie et nytt forhold, men har aldri hatt en elsker eller ff som det også kalles. Men savner nærhet veldig iblant. Hvordan treffes folk og starter en slik relasjon? Positive og negative sider? Bor på et lite sted og tør ikke skaffe tinder, så redd for å møte kjentfolk der hehe. Anonymkode: 1b70b...4fb KJøe på!
MuffinStud Skrevet 19. desember 2019 #9 Skrevet 19. desember 2019 Hvordan blir det å lengte etter en som du har jevnlig sex med, men som ikke faktisk ikke vil tilbringe tid med deg ellers? Er det sannsynlig at det vil skje og er i så fall sexen i seg selv verdt det? Hvis du har nære venninner og bare savner sex, så går det vel fint. Hvis du klarer å ha sex som en forlengelse av masturbering, så går det vel fint. Hvis det er et nærhetsbehov som kjenner sin besøkstid, så går det vel fint. Men du savner noe mer enn sex, gjør du ikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå