Gå til innhold

Verdi på strikkavotter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har laget en presang i år, tova votter. Mottakeren pleier å få for 250 kroner, garnet koster 64. Men hva bli rett - arbeidstimene er gratis, og kjøpe ekstra til rundt 200 kroner? Eller en liten sjokolade eller noe i tillegg? Den kjipeste følelsen er når du gir en "liten" gave og får mye flott igjen 😏

Anonymkode: de830...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen sier at man skal ta 3x garnprisen, andre sier 1 kr pr meter garn. 
du kan jo legge ved en sjokolade eller noe da? Men skikkelig gode tova votter er mer verdt enn dill fra en butikk 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte du å få garn til to votter for 64 kr? 😄 Må jo ofte ha 300 - 400 m når de toves.

De har definitivt en verdi på mer enn 250 kr 👌 men en sjokolade ved siden av er hyggelig da :)

Anonymkode: ff9ca...53b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en får skikkelige tovavotter til 250 kr så er det et veldig, veldig godt kjøp. For å si det sånn.

Men jeg skjønner følelsen, og synes liksom også det føles mer som en skikkelig gave om jeg legger ved en liten marsipangris eller noe. Det er nok mer med meg å gjøre, enn med mottaker :) 

Anonymkode: a91ad...160

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvordan vottene ser ut, det. Er det solid håndverk, kan du godt gi vottene som de er uten noe ekstra. 

Anonymkode: f6c44...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar, da legger jeg ved en sjokolade eller så 😊 bedre enn å kjøpe for å kjøpe! ja, de ser faktisk fine og gode ut, siden de er tova så vises jo ikke skjønnhetsfeil 😀 det er hjertevotten, 32 kroner per nøste, sandnes fritidsgarn 😀 veldig kjekke å strikke, men de forskjellige fargene tover litt ulikt, liker best de som er litt melert, de blir mer fluffy enn rene farger. 

Anonymkode: de830...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...