Gå til innhold

Ser du på ei dame på 32år som attraktiv og stram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

•Oppgi din alder. Så utrolig mye meninger rundt 30-tallet. Alt for mange som vil ha 17-18 åringer med ca. null erfaring. 

Anonymkode: 46013...827

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen var 32 da vi møttes. Hun var veldig attraktiv, og fysisk sett hadde hun den flotteste kroppen jeg har sett. Ikke en rynke, i tillegg til å være stram og fin. Flink i senga var hun også.

Anonymkode: 18c09...9c3

• Liker 4
Skrevet

Det kommer helt an på damen.

• Liker 14
Skrevet

Det kommer jo helt an på. De fleste damer (og menn) er jo dessverre ikke særlig stramme i kroppen, uansett alder. Jeg er 39 og strammere i kroppen enn de fleste tenåringer jeg kjenner. Og er strammere i kroppen enn jeg selv noen gang var før jeg ble 30 og begynte å trene på en helt annen måte enn jogging og fjellturer og SATS-timer som var det eneste jeg gjorde da jeg var ung.

ER du veltrent og attraktiv da? 

Anonymkode: 42934...0f2

• Liker 2
Skrevet

Finnes 50 åringer med bein som 20 åringer ville misunnet dem, så ja.

Anonymkode: 230a2...b46

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo helt an på. De fleste damer (og menn) er jo dessverre ikke særlig stramme i kroppen, uansett alder. Jeg er 39 og strammere i kroppen enn de fleste tenåringer jeg kjenner. Og er strammere i kroppen enn jeg selv noen gang var før jeg ble 30 og begynte å trene på en helt annen måte enn jogging og fjellturer og SATS-timer som var det eneste jeg gjorde da jeg var ung.

ER du veltrent og attraktiv da? 

Anonymkode: 42934...0f2

Ja, jeg vil jo si det da😊 Trener styrke jevnlig og er nokså lite stillesittende. Jeg føler meg yngre enn det jeg er og får ofte blikk av unge menn. Heldigvis.;) Føler meg nok ikke så fresh nå som før. 

Ts

• Liker 2
Skrevet

På tinder er det 25- og 30-åringer som ser yngre ut enn 20-åringer. Noen 25-åringer jeg har sett der trodde jeg var minst 10 år eldre. Og noen 35-åringer trodde jeg minst var 10 år yngre..

Anonymkode: 36b4c...fd8

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde sixpack da jeg var 32.

Har det nå som 37 åring og. 

Aldri født barn, så puppene henger ikke. 

Det er ikke alder som sier hvor stram du er, det er trening og kosthold. 

Utseende og alder henger sjelden sammen. Unge nå drikker brus fast, og har lett tilgang til junkfood og mat. 

Nok av unge som ikke ser ut i det hele tatt.

Anonymkode: 7ab16...c27

• Liker 4
Skrevet

Kommer litt an på. Hun jeg flørter litt med for tiden er i den alderen og ser veldig bra ut.🙂

Anonymkode: 5e4ee...16f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sixpack da jeg var 32.

Har det nå som 37 åring og. 

Aldri født barn, så puppene henger ikke. 

Det er ikke alder som sier hvor stram du er, det er trening og kosthold. 

Utseende og alder henger sjelden sammen. Unge nå drikker brus fast, og har lett tilgang til junkfood og mat. 

Nok av unge som ikke ser ut i det hele tatt.

Anonymkode: 7ab16...c27

Enig... 

Jeg har født 2 barn, men kroppen er helt tilbake der de var. Ingen henge pupper, stram mage og "flotte" ben. ;) ts 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

•Oppgi din alder. Så utrolig mye meninger rundt 30-tallet. Alt for mange som vil ha 17-18 åringer med ca. null erfaring. 

Det er du som er 32-åringen regner jeg med? Hva med hva du vil da? Vil du ha en partner som liksågodt kunne byttet deg ut med en dukke? Det er jo fint om det er noe mer essens i et forhold enn hvor stram du er i kroppen?

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Det er du som er 32-åringen regner jeg med? Hva med hva du vil da? Vil du ha en partner som liksågodt kunne byttet deg ut med en dukke? Det er jo fint om det er noe mer essens i et forhold enn hvor stram du er i kroppen?

Agree!

Anonymkode: 5e4ee...16f

• Liker 5
Skrevet

Jeg er 32 og har fin rumpe altså! Fineste på KG! Men styrketrening må til. Heldigvis er trening gøy. Måtte vise leg sist jeg skulle kjøpte paracet i sjappa på hjørnet. Fikk spørsmål om jeg var gammel nok til å SE på alkoholen i hylla på polet nå nylig. Jeg bare smilte og sa takk. Har rynker, men ingen ser dem. 

Anonymkode: cad96...e49

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måtte vise leg sist jeg skulle kjøpte paracet i sjappa på hjørnet. Fikk spørsmål om jeg var gammel nok til å SE på alkoholen i hylla på polet nå nylig. Jeg bare smilte og sa takk. Har rynker, men ingen ser dem. 

Anonymkode: cad96...e49

Jeg er ei på 45. Jeg ble spurt om leg på Meny da jeg kjøpte en cider. Jeg har blitt spurt om jeg er over 25 år når jeg har blitt stoppet på gate av folk som skal selge et eller annet. Da jeg var 30 ble jeg tatt for å være en 16 åring fordi jeg var eksamensvakt på en skole. Jeg har litt fine linjer rundt øynene, men de ser man ikke med mindre jeg smiler mye. Jeg trener ikke i studio, får mer enn nok trening hjemme 😋 

Det som, i mine øyne (unntatt gener som du ikke kan noe for), hjelper på huden er:

• lite alkohol

• null røyk/snus/inntak av andre stoffer

• høy spf (minst 30) året rundt 

• kosthold 

• søvn

• null stress 

I tillegg er jeg ganske laid back, har til tider litt barnslig holdning (leke er gøy!) og har fått høre opp gjennom av menn at det er det de ønsker kvinner skal være. At kvinner over 30 ofte er «satt» og kjedelige. Det manglet ikke på tilbud da jeg var på datingsider. 

Anonymkode: be776...2ab

• Liker 4
Skrevet

Du må lære deg å ikke knytte identitet og status opp mot utseendet ditt og ungdommelighet. Før eller siden slutter alle å få det motsatte kjønn til å snu hodet. 

Anonymkode: 1b88f...cd4

• Liker 5
Skrevet

Kommer an på om hun er attraktiv og stram

Idiotspørsmål.

Anonymkode: fcbfd...6eb

• Liker 4
Skrevet

Jeg er nå 44 år. Og frem til jeg var 38-39 hadde jeg en flott timeglassfigur, med smal midje, stor rund rumpe og store pupper.  Kan ikke si jeg kjente alderen tynge noe som helst før jeg ble 40-42. Etter slutten av 30-åra begynte jeg å merke at menn ikke var like "imponerte" over meg. Før det tok jeg det som gitt, selvom jeg ikke er noe spesielt fjong; bare ungdommelig, bollekinn og  timeglassfigur. Nå er jeg uten tvil VOKSEN DAME,  med tynt og smådradd ansikt. Og det er kjipt. Men en vanlig 32-åring kan fortsatt se svært ungdommelig ut i mange år til!

Anonymkode: c4113...b6c

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åja, mann 41.

Kan ikke dømme etter alder, men for mange vil du være en deilig milf(selv uten barn).

Pass på helsa di, spis sunt og trent styrke 2-3 ganger i uken. Ikke noe godteri, alkohol,, kjeks, kaker osv.

Anonymkode: f1f41...81c

Skrevet
12 timer siden, visp skrev:

Det viktigste er jo såklart personligheten. Men i dagens samfunn er ganske opptatt av hvordan kroppen skal være. Alle vil jo til en viss grad ta seg godt ut. 

Ja jeg er 32 og helt ok fornøyd. Er ikk så nøye på menn, de må så absolutt ikke ha en sixpac. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nå 44 år. Og frem til jeg var 38-39 hadde jeg en flott timeglassfigur, med smal midje, stor rund rumpe og store pupper.  Kan ikke si jeg kjente alderen tynge noe som helst før jeg ble 40-42. Etter slutten av 30-åra begynte jeg å merke at menn ikke var like "imponerte" over meg. Før det tok jeg det som gitt, selvom jeg ikke er noe spesielt fjong; bare ungdommelig, bollekinn og  timeglassfigur. Nå er jeg uten tvil VOKSEN DAME,  med tynt og smådradd ansikt. Og det er kjipt. Men en vanlig 32-åring kan fortsatt se svært ungdommelig ut i mange år til!

Anonymkode: c4113...b6c

Åh godt å høre:) da har jeg enda noen år til på meg før jeg kan kalles "eldre". Uansett, man er trenger ikke å se gammel ut uansett om man er 30 eller 40, det er hva man gjør det til selv. 

Jepp mann 41, jeg har fått noen blikk av enkelte19-20åringer. 🙂🙃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...