AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Hei, jeg er 44 og er blitt betatt av en 16 åring. Tro det eller ei. Kan jeg ha sex med han? Anonymkode: feed8...83a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 Jeg finner meg aldri noen på min egen alder. Siste kjæreste var 18. Ble misbrukt så vil ikke ha noen på min alder! Jeg liker kun yngre. Men må ikke være under 18 da Anonymkode: feed8...83a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Hvis dette ikke er troll... Ja, du kan ha sex med en på 16 år, det er ikke ulovlig i Norge, men han er fortsatt under 18 år og kan likevel anmelde deg. Er det virkelig verdt det? En 16 åring er ikke voksen nok emosjonelt/mentalt til å forstå hva han gjør, og det sier vel sitt. Så ja, hvis du er forberedt på at 16 åringen kan bli forelska i deg, noe som er ganske sannsynlig i den alderen så vær så god. Guttunger i den alderen har masse hormoner og det hele kan ende med at han blir besatt av deg og du ender opp med en 16 åring diltende etter deg.. Anonymkode: 852c7...22e 5
Hr. Aktiv Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 Kjør på. Vis dem hvem som er sjefen. Sikker mange der ute som vil se opp til deg etter dette. Gjerne skriv en utfyllende opplevelsesrapport på fb i tilleg til her. Lykke til med nedleggelsen, du vil trenge det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #6 Skrevet 18. desember 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er 44 og er blitt betatt av en 16 åring. Tro det eller ei. Kan jeg ha sex med han? Anonymkode: feed8...83a Hva er du til han? Anonymkode: 4788d...640 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #7 Skrevet 18. desember 2019 Er jo ikke ulovlig da. Kjør på Anonymkode: c783f...017 2
kisskissbangbang Skrevet 18. desember 2019 #8 Skrevet 18. desember 2019 Tippper TS er en mann som tenkte han skulle klinke til med kraftsalver om kvinners dobbelmoral her. Gikk vel ikke helt som planlagt. De fleste synes heldigvis ikke at voksne bør ligge med barn, enten det er menn eller kvinner som gjør det, og enten det teknisk sett er lovlig eller ikke. Ikke alt som er lovlig er greit. 21
ntrane Skrevet 18. desember 2019 #9 Skrevet 18. desember 2019 Ja du kan ha sex med han. Han er som du sier 16 år. Mao han er over seksuell lavalder. 3
Christina82 Skrevet 19. desember 2019 #10 Skrevet 19. desember 2019 Ryddet for spekulasjon og latterliggjøring. Moonshine, mod
Resignert Skrevet 19. desember 2019 #11 Skrevet 19. desember 2019 Hva er poenget med å stakkarsliggjøre en 16 åring? Tenker at sex er noe av det han tenker aller mest på, og sliter noe jævlig med å få jevnaldrende jenter med på. En forhåpentligvis kåt og noenlunde attraktiv dame på 44 vil jo være som manna fra himmelen, og gi gutten en pangstart på sexlivet. For ikke å snakke om en boost for selvtilliten. Tror de aller fleste menn er enige med meg, mens damene innerst inne ønsker å kontrollere/begrense unge menns tilgang på sex. Sånn at de blir takknemlige tøffelhelter og skaffedyr senere. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #12 Skrevet 19. desember 2019 1 minutt siden, Resignert said: Hva er poenget med å stakkarsliggjøre en 16 åring? Tenker at sex er noe av det han tenker aller mest på, og sliter noe jævlig med å få jevnaldrende jenter med på. En forhåpentligvis kåt og noenlunde attraktiv dame på 44 vil jo være som manna fra himmelen, og gi gutten en pangstart på sexlivet. For ikke å snakke om en boost for selvtilliten. Tror de aller fleste menn er enige med meg, mens damene innerst inne ønsker å kontrollere/begrense unge menns tilgang på sex. Sånn at de blir takknemlige tøffelhelter og skaffedyr senere. Virkelig??? Anonymkode: 9aabd...c49 8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #13 Skrevet 19. desember 2019 Er TS en mann så er situasjonen mye mer vanlig (i det homofilet miljøet) men ikke mer ok likevel. Selv om det er 16 års grense i norge så er aldersforskjellen såpass stor at jeg mener han burde vert eldre. Han var konfirmant for ett år siden liksom.. Om du har blitt misbrukt så burde du heller gå i terapi for dette. Anonymkode: 964ad...ed6 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #14 Skrevet 19. desember 2019 Assa, ja du kan ha sex med han. Men spørs jo helt om han er betatt av deg også da, noe jeg tviler på. Man kan ikke bare HA sex med noen, de må jo samtykke også. Anonymkode: 28cfd...ced
Resignert Skrevet 19. desember 2019 #15 Skrevet 19. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Virkelig??? Anonymkode: 9aabd...c49 Jo, er nok mer enn et snev sannhet i det du uthevet. For menn er tilgang på (forhåpentligvis god...) sex en av hovedattraksjonene med et forpliktende forhold. Om da mannen tidligere har opplevd enkel tilgang på sex, skal det mere til før han velger å forplikte seg. Aldeles forglemmelig sex en gang i måneden med ei litt kommunegrå dame er liksom ikke interessant da.
HalldirV2 Skrevet 19. desember 2019 #16 Skrevet 19. desember 2019 Ja, du kan ha sex med en på 16 når du er 44. Er det greit? Ja, i følge loven. Likevel er det er rungende klart nei fra mange andre inkludert meg. Finn deg en nærmere din egen alder, i hvert fall over 20. 6
Christina82 Skrevet 19. desember 2019 #17 Skrevet 19. desember 2019 Ryddet for brukerdebatt. Moonshine, mod
Kjæregutt Skrevet 19. desember 2019 #18 Skrevet 19. desember 2019 Du ville elske russefeiring😂😂😂 Det er ikke ulovlig men...Hvorfor ville du gjøre dette? Hva med han? Ja, du kan ha sex og bare gå videre men kjenner du denne fyren? Vet du om han hadde andre seksuelle opplevelser før? Hvis han er moden nok til å forstå at du bare vil ha sex? Sikkert det er gutter på hans alder som bare tenker dette, men ... Jeg synes fortsatt dette er en dårlig idé.
Tiuren Skrevet 19. desember 2019 #19 Skrevet 19. desember 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Hvis dette ikke er troll... Ja, du kan ha sex med en på 16 år, det er ikke ulovlig i Norge, men han er fortsatt under 18 år og kan likevel anmelde deg. Er det virkelig verdt det? En 16 åring er ikke voksen nok emosjonelt/mentalt til å forstå hva han gjør, og det sier vel sitt. Så ja, hvis du er forberedt på at 16 åringen kan bli forelska i deg, noe som er ganske sannsynlig i den alderen så vær så god. Guttunger i den alderen har masse hormoner og det hele kan ende med at han blir besatt av deg og du ender opp med en 16 åring diltende etter deg.. Anonymkode: 852c7...22e Jeg har noen tanker om det er lurt eller moralsk, men det sammenfaller med det som andre har skrvet allerede. Så jeg avstår fra å delta i det koret. Men jeg lurer på hva skal hun (han?) anmeldes for dersom det er frivillig sex mellom personer over seksuelle lavalder? 3
kisskissbangbang Skrevet 19. desember 2019 #20 Skrevet 19. desember 2019 6 timer siden, Resignert skrev: Hva er poenget med å stakkarsliggjøre en 16 åring? Tenker at sex er noe av det han tenker aller mest på, og sliter noe jævlig med å få jevnaldrende jenter med på. En forhåpentligvis kåt og noenlunde attraktiv dame på 44 vil jo være som manna fra himmelen, og gi gutten en pangstart på sexlivet. For ikke å snakke om en boost for selvtilliten. Tror de aller fleste menn er enige med meg, mens damene innerst inne ønsker å kontrollere/begrense unge menns tilgang på sex. Sånn at de blir takknemlige tøffelhelter og skaffedyr senere. Og hva er grunnen til kvinnenes motstand mot at 40 år gamle menn ligger med sekstenårige jenter? Sjalusi det da, kanskje? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå