AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Dette spørsmålet er sikkert stilt før, men jeg ønsker allikevel å spørre og høre erfaringer. Jeg er 11 dager etter eggløsning i dag og testet negativt i morges. Jeg har murringer nederst i magen/øm/strekkninger og jeg merker det i korsryggen ned mot halebenet. Hadde jeg skulle satset hadde jeg satset mange hester på at jeg var gravid nå da det var presis slik jeg opplevde det med gutten min for to år siden. Testet negativt i dag tidlig, og klarer ikke å få det til å stemme. Vet at man kan teste positivt forskjellig i forskjellige svangerskap. Jeg testet positivt 9 dager etter eggløsning med sønnen min. Så jeg lurer vel bare på om noen har opplevd dette før? Jeg har aldri dette før menstruasjon. Har heller ingen menstruasjonssmerter, så dette er bare veldig rart for meg. Håper på noen erfaringer der ute:) Anonymkode: 80b82...ba6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Testet med babyplan tidligtest om det betyr noe:) Anonymkode: 80b82...ba6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 1/4 får ikkje positiv test før 12 dpo. Kan vere at egget festet seg litt seinere denne gangen enn ved din første graviditet. Krysser fingrene! Anonymkode: 4e432...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå