AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Barnet mitt hadde en diaré bleie igår og en idag, men har ikke feber og er helt fin i humøret. Er det omgangssyke og må holdes hjemme eller kan det vær pga kommende tenner? Anonymkode: 76f2e...721
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Det er ikke diaré med to løse tømminger på to dager. Da er han løs i magen, men har ikke diaré. Diaré er mange lønninger tett på hverandre. Tror ikke dette er omgangssyke. Anonymkode: b6530...0c1 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 To løse bleier på to dager høres ikke ut som diaré altså. Vil tippe barnet har reagert på noe, som har resultert i løs avføring. Er formen og matlysten helt fin, ville jeg nok ringt barnehagen og spurt om det er flere som har det sånn. Hvis ikke, ville jeg sendt. Anonymkode: d4046...4b8 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke diaré med to løse tømminger på to dager. Da er han løs i magen, men har ikke diaré. Diaré er mange lønninger tett på hverandre. Tror ikke dette er omgangssyke. Anonymkode: b6530...0c1 Ok takk🙂 Har vært så usikker om jeg skal la han gå i barnehagen, men da er det nok trygt. Anonymkode: 76f2e...721
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok takk🙂 Har vært så usikker om jeg skal la han gå i barnehagen, men da er det nok trygt. Anonymkode: 76f2e...721 Jeg jobber i bhg og om barnet har hatt tre stk løse bleier sender vi hjem. Det er da ikke snakk om løs bæsj, men nærmest brunt vann. Anonymkode: 6088d...2ce
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #6 Skrevet 18. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i bhg og om barnet har hatt tre stk løse bleier sender vi hjem. Det er da ikke snakk om løs bæsj, men nærmest brunt vann. Anonymkode: 6088d...2ce Han har ikke hatt så løs avføring, den ene var relativt løs og gikk utforbi bleien men ikke den andre gangen. Vet at i vår bhg er di strenge med det, jeg nevnte den ene bleien og fikk beskjed at hvis di fikk en bleie til i bhg som var løs så måtte jeg hente med en gang, men den fikk han etter barnehagen. Så nå vet jeg ikke om jeg må holde han hjemme siden di var så strenge på det, men jeg syns jo ikke det virker så mye. Anonymkode: 76f2e...721
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå